geggago_on-top
Icke Medlem
- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198796626966/home/
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Matisen
Vad är ditt discord namn? geggago#0823
Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2009
Berätta om din karaktär. Är svensk, gillar bilar, vill jobba på mekonomen, och är 23 år. Menar ni i verkligheten eller i spelet är 12
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bli krimenel och äga ett knark lab och kunna jobba på mekonomen
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt roligt och kul att spela på
Hur hittade du Unive? Många stremer/youtuber kör på unive och det såg kul ut så jag testade
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli kriminel och jobba på mekonomen eler falk
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli gäng ledare och kriminel
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej aldrig
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Matisen
Vad är ditt discord namn? geggago#0823
Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2009
Berätta om din karaktär. Är svensk, gillar bilar, vill jobba på mekonomen, och är 23 år. Menar ni i verkligheten eller i spelet är 12
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bli krimenel och äga ett knark lab och kunna jobba på mekonomen
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt roligt och kul att spela på
Hur hittade du Unive? Många stremer/youtuber kör på unive och det såg kul ut så jag testade
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli kriminel och jobba på mekonomen eler falk
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli gäng ledare och kriminel
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej aldrig
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej