geggago_on-top
Icke Medlem
- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198796626966/home/
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? geggago#0823
Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2009
Berätta om din karaktär. Rolig och snäll män vill bli kriminel män lite snäll när jag är krimenel
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag spelar typ 2-3 timar varje dag på unive och tycket att det är jätte roligt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Typ att man kan sälja köpa billar snacka hänga och sånt
Hur hittade du Unive? En stremer som heter cosmo_bt körde unive och deyt såg kul ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha rolight och få folk att skrata
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli rik och gäng boss
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte längre
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? geggago#0823
Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2009
Berätta om din karaktär. Rolig och snäll män vill bli kriminel män lite snäll när jag är krimenel
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag spelar typ 2-3 timar varje dag på unive och tycket att det är jätte roligt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Typ att man kan sälja köpa billar snacka hänga och sånt
Hur hittade du Unive? En stremer som heter cosmo_bt körde unive och deyt såg kul ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha rolight och få folk att skrata
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli rik och gäng boss
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte längre
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej