Accepterad Råger Bullessån | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Råger Bullessån

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? rivenratta

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2008

Berätta om din karaktär. Råger Bullessån, en man från den liten by vid namn Barsebäck, Råger föddes 1967-08-04. Han hade länge levt i skuggan av det lokala kärnkraftverket. Han arbetade där och kände pulsen från de pulserande maskinerna, men när kärnkraftverket stängdes ner, stod han inför en viktig belutspunkt i sitt liv. Råger hade alltid haft en passion för bilar, en kärlek som rotade sig i barndomen när han brukade hjälpa sin far att reparera gamla bilar i garaget.
När kärnkraftverket lades ned, tog Råger mod till sig och bestämde sig för att följa sin dröm. Han packade sina tillhörigheter och flyttade till den berömda staden Unive där möjligheterna för hans dröm om att bli bilmekaniker var oändlig.
I Unive fann Råger en gemenskap av liknande bil entusiaster och en dynamisk miljö som stimulerade hans passion. Han har än så länge bara påbörjat sin dröm om att bli bilmekaniker. Hans dagar fylls av beundran och frid när han upptäcker stadens vackra miljö.
Hans kärlek för bilar har en djup koppling till barndomens minnen med hans far. De timmar de tillbringade i garaget, doften av olja och ljudet av växellådor som klickade, formade grunden för Rågers passion. Det är inte bara mekaniken som lockar honom, utan också den frihet och äventyrsanda som är förknippad med att köra på vägarna.
Han står inför utmaningar, övervinner hinder och kämpar för att förverkliga sin dröm att bli mekaniker i staden. Hans passion för bilar driver honom framåt, och varje dag är ett steg närmre hans mål att efterfölja och förverkliga sin dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare spelat på många andra RP servrar och jag vet hur det fungerar. Därför så kan jag bidra till till bra och välfungerande RP. Jag har också ett stort intresse för RP ock jag ser fram emot att kunna vara en del av Unive
.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste inte alltid vinna på allt, man måste tänka på hur realistiskt det skullen vara osv Ex om man blir rånad och folk riktar pistolen åt en kan man inte bara börja springa för att man vill behålla sina saker det är helt orealistiskt man ska istället stanna kvar och bli rånad då det ger en bättre och mer realistisk. Likadant ifall det sker ett butiksrån (Om man är krim) och polisen kommer då kan man inte börja skjuta med polisen hej vilt utan förhandla med de för en bra, realistisk, utvecklad och välfungerande RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja tillexempel RDM som står för Random Deathmatch det innebär att man inte får döda eller slå andra utan ett giltigt bakomliggande scenario till exempel att man bråkar med någon och istället för att prata ut bråket så väljer man att slå den andra. Det finns också en regel som heter skifta mellan Polis och Kriminell den regeln innebär att man inte får skifta mellan att vara polis och kriminell men man kan i vissa fall göra det om karaktären har gjort en progress mellan de olika bitarn. Sedan så finns det en regel som heter Duping som innebär att man inte får använda sig av en bugg för att föröka eller skapa föremål man får inte heller ta emot sådana föremål. Om man misstänker detta måste man raportera till Staffs. Det kan till exempel handla om att man förökar eller skapar pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspel och har testat många andra servrar men jag tycker att Unive är den bästa och jag vill fortsätta att spela på denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar rollspel och att spela med mina vänner så att detta bli perfect.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka