Nekad Råger Bullessån | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Råger Bullessån

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? rivenratta

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2008

Berätta om din karaktär. Råger Bullessån, en man som föddes år 1967-08-04, bär på en livshistoria präglad av en passion för att meka med bilar. Han har spenderat årtionden under motorhuven, skruvat, fixat och förfinat varje detalj för att få maskiner att dansa i harmoni. Hans fingertoppskänsla för mekanik och en osviklig kärlek till bilar har varit drivkraften bakom varje vändpunkt i hans liv.
Nu står Råger inför ännu en ny början när han har beslutat sig för att flytta till staden Unive. Hans ögon lyser upp av möjligheterna som stadslivet kan erbjuda. Unive med sina pulserande gator känns som perfekta stället för Råger att utveckla sitt hantverk och skapa sig en ny start.
Med varje verktygsljud som ekar genom de asfalterade gatorna, ser Råger möjligheter till att förverkliga sina drömmar. Han är redo att utforska nya vägar och möta nya utmaningar i staden Unive, där varje korsning kan leda honom närmre hans passion för bilar och mekanik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett bra och välfungerande rollspel. Jag ska ta hänsyn och respektera reglerna som finns som kommer att resultera med ett bättre rollspel. Jag kommer också att bidra till ett socialt och roligt rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid spela för sitt eget bästa utan att man ska försöka tänka på att skapa ett så bra, roligt och välfungerande rollspel mellan båda parterna i scenario så att det blir mer roligt för båda. Till exempel att det sker ett bankrån och att de kriminella har en väldigt snabb bil och kör ifrån polisen direkt så att det inte blir några hinder eller någon biljakt som kan vara ett roligt rollspels scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och några av dem är till exempel: Duping som är att mananvänder en bugg för att skapa eller föröka föremål och om detta händer så ska men rapportera in till Staffs. En annan Regel är Powergaming som är att man prioriterar sin egna fördel före ett rättvist och realistiskt spel tillexempel som att du skadar dig utan att reagera och rollspela på skadorna. Sunt förnuft är också en regel som innebär att man fattar beslut som är rättvisa och rimliga med sitt egna omdöme som bidrar till en rolig och realistisk RP. Det bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn och ett exempel är att du åker in i en butik med en cykel i en butik och tränger dig före alla i kön i butiken. .

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet inom rollspel och har testat många andra servrar men jag tycker att Unive är den bästa och jag vill fortsätta spela på denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar att rollspela och att spela med mina vänner så detta blir perfekt.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka