Accepterad Råbert Dixon | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aifen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199092470784/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rami

Vad är ditt discord namn? blur#5196

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 1998

Berätta om din karaktär. Råbert Dixon är 43 år gammal och kommer från Belgien. han har ett bra liv för han känade mycket pengar och han hade sin drömjobb. Hans intressen är fotboll. Så han var tränare till ett fotbollslag som heter Ajax. Han vill vara tränare för han älskade fotboll när han var liten. Det går bra i hans matcher. Antingen vinner han eller så blir det lika. En dag förlorade Råbert en satsning. Det handlade om att om Ajax inte vinner Champions League då ska han sluta vara tränare för Ajax. Han förlorade satsningen och slutatde vara tränare till Ajax. Efter det så hade han inte så mycket pengar kvar på grund av att han förlorade sitt jobb. Till slut fick han lämna sitt hus för han hade inte tillräckligt med pengar för hyran. så han var hemlös och frågade folk om pengar. Och det kom en man. Mannen sa att han heter Alvin och han sa att han kan hyra ett flygplan till han som Åker till ett stad som heter Unive Roleplay. Alvin köpte också ett hus till Råbert. Så råbert fick en ´´fresh start´´ han hade ett bra liv i Unive roleplay och han ville bli polis. För han ville stoppa krimineller.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill vara medlem för jag vill att Råbert ska kunna nå sitt måll att bli Polis och stoppa krimineller. Och om man blir medlem så blir det mycket mer roligare säger Råberts vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra till mycket på servern och kunna göra så alla kan känna sig välkomna på unive och ge 100% RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt och pengar och kunna ta förluster som att bli rånad eller att bli stannad av polisen t. ex.

Hur hittade du Unive? min kompis sa till mig om att ladda ner FiveM och jag sa vad är det sen han sa du kan rp. jag fråga han kan man rp på svenska och han sa ja. sen jag fråga honom om länk och han skickade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka