Accepterad Rävenfox | Whitelist ansökning [Tilda, Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rävenfox

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Asteraxxxx/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hano

Vad är ditt discord namn? Costas#6988

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Costas kommer ursprungligen från Kurdistan och flydde med sin familj som barn. Han har försökt att etablera sig i det svenska samhället men p.ga. vissa omständigheter så hade han svårt för det. Droger, kriminalitet och dålig krets fick han att få en svår start i livet. Nu är han 23 år och vill starta om på nytt. han har klippt sin krets och ska nu försöka om på något nytt för att lyckas i livet.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska bli whitelistad är eftersom jag är en väldigt öppen människa. Jag vill bidra till detta community med det jag faktiskt kan bidra med. Jag kan vara väldigt hjälpsam och trevlig och har en stor ambition för Roleplaying servrar och hoppas på att kunna bidra med det bästa jag kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag har hört mycket gott om servern och att den är väldigt seriös så jag tycker det passar bra in på mig

Hur många timmar har du på FiveM? X antal timmar

Hur hittade du Multistaden? Genom en vän till mig

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, faktiskt inte. brukar vara ganska noggran med regler.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka