Accepterad Räven22 | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Räven22

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Guerilla00

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Momo, eller Mohammed Abdelson. Momo är uppväxt i ett område bland vapen, droger, sprängningar och skjutningar som till slut skapade ett livstil för Momo. Mohammed var en vanlig pojke under hans barndom. Han gillade att spela fotboll, hänga med sina vänner efter skolan och spela tv-spel. Mohammed levde som alla andra barn tills han blev 13 år då han började tjäna sina egna pengar genom att göra ärenden åt en äldre kille som Momo träffade påväg till skolan. Momos föräldrar har haft det svårt med att tillgodose Momos behov som finare kläder, skor och allt annat som Momo ville ha, Detta var varför Momo gick med på att göra dessa ärenden. Ärenden var inte lagliga då Momos uppgift brukade vara att leverera knark åt en köpare. Mohammed hade nu mer pengar än vad resten av hans klasskamrater hade. Mohammed lärde sig hur den svarta marknaden och all annat handel fungerade vilket gav Momo kunskapen om hur han kan ta sig upp i nästa nivå självständigt. Momo slutade göra ärenden åt någon annan och bestämde sig att köpa och sälja egna varor. Det gick bra för Momo tills han torskade när han blev 16 år. Han led av mycket stress och ångest över allt som händer med polisen, socialtjänsten och familjen vilket även fick honom att börja använda narkotika som Cannabis och Tramadol när han hade chansen. När det var dags för rättegången så kom domaren fram till ett straff på 2 år för grovt narkotika brott, brott mot knivlagen och andra grova brott. Momo kom tillslut ut från fängelset och fortsatte med sin bussiness. Hans verksamhet började växa och växa men pressen blev ännu hårdare då polisen höll mycket mer koll på honom och Momo fick även rivaler och fiender. När han blev 19 samlade Mohammed i sig 2 miljoner kronor i kontant vilket han använde för att försvinna från all trubbel i hans stad. Han köpte ett fejk körkort med namnet Momo Byn och en gammal bil och andra viktiga saker för att försvinna. Han tog sig till slut till staden Unive där han skulle börja om på ett nytt liv...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till är en till spelare som bara fokuserar sig på RP och följer alla regler. Jag kommer också bidra till rolika scenarior där jag försöker få alla att ha kul i. Med mig kommer också den sociala RP:n att växa då jag kommer att vara med på all möjlig scenario för att ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att i vissa situationer så är det inte meningen att jag ska alltid vinna. Ett exempel på det är att jag blir kidnappad och man har pistol riktad mot mig då jag följer deras instruktion och går med på det de begär från mig så att scenariot går som den ska gå och så att inte blir konflikter eller failrp. Jag spelar så att fienderna får också ta del av RPn och vinna över mig beroende på situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Powergaming: Man utnyttjar spelets funktioner till sin egen vinst som till exempel att krasha bilen utan att visa att man är skadad. Sunt förnuft: innebär logisk tänkande för att det finns oskriva regler och att man ska använda sin hjärna för att göra det man hade gjort irl. FearRP: Värna om sitt liv. Metagaming: Använda OOC information för IG som till exempel kommunicera i discord med sina gängkamrater.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Jag har tidigare spelat som Kriminell och polis i Trakten RP. Jag har just nu 328 timmar på Fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte riktigt bara att jag inte har fått bann eller varning på väldigt länge av någon server överhuvudtaget vilket är varför jag vet att jag kommer följa alla regler

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka