Nekad Räven22 | Medlem ansökning [Lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Räven22

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Guerilla00

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Jag kommer RP:a kriminell som Ahmed Tarek kommer vara en snäll och loyal grabb som alltid är en man kan lita på. Han kan dock bli lite för arg när det kommer till situationer då de blir hetsigt. Ahmed Tarek kär en gängkriminell grabb som kommer rulla ofta med sitt gäng. Tarek kommer vara en smidig och väldigt lowkey person som kommer för de mesta ta sig ur situtaioner då han måste. I ett polisförhör eller ett vanligt polissnack så kommer han aldrig svara på frågor. Tarek kommer helt enkelt vara väldigt smidig i alla situationer som kommer hans väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till servern är att komma på nya förslag om vad som behövs en förbättring. Det jag kommer göra som bidrar till er servers RP är att jag kommer vara väldigt strikt mot mig själv om min RP nivå. Som jag ser ingame ska jag se som om det vore IRL det är därför jag vet att jag kommer ha en väldigt hög RP nivå och ni går plus med en seriös RP spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte ska bara handla om att jag vinner och har det roligt utan att jag ska kunna låt andra ha kul när de till exempel kidnappar mig eller rånar mig. Blir jag kidnappad eller rånad så kommer jag inte att vara uppkäftig eller försöka göra något så att jag vinner. Jag kommer helt enkelt gråta för att jag rädd om mitt liv och jag kommer att låta de ta vad de vill från mig eftersom att mitt liv är under hot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja visst jag kan alla regler och jag har även lärt mig nya regler som jag inte har sett på andra servrar som till exempel 12 timmars regeln där jag inte får spela samma karaktär på 12 timmar om den har dött. Jag vet såklart alla basic regler som RDM (inte döda utan anledning) vdm (använda fordom som vapen), Copbait (försöka få polisens uppmärksamhet för att slösa på deras tid och störa de) och alla andra regler kan jag också

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Jag har tidigare spelat som Kriminell och polis i Trakten RP. Jag har just nu 328 timmar på Fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte riktigt bara att jag verkligen vill få medlemskap i denna server så att jag kan spela som polis och krim

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka