Nekad Räven22 | Medlem ansökning [Faygooz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Räven22

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rebo

Vad är ditt discord namn? soldierboy1984

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Räven byn är en ung man född och uppvuxen i Rinkeby bland förorterna. Han drogs in i det kriminella livet när han var 14 år då hans ensamstående mamma som jobbade två jobb dag och natt eftersom att de hade ekonomiska svårigheter. Räven har även 4 yngre små syskon som går på lågstadiet. Gnistan som gjorde att räven kände att han behövde tjäna pengar snabbt och enkelt hände dagen då han skulle kolla kylskåpet. Kylskåpet var tomt vilket stressade upp räven väldigt mycket eftersom att han hade en stor familj med ingen mat hemma. Dagen efter kontaktade räven en äldre vän som man kallade för gaboro. Gaboro beknade och brukade lägga upp i sin snapchat story där han håller i hundratals 500-lappar vilket var bevis för räven att man han också kan tjäna mycket pengar. Gaboro gav räven sin kontakt som hämtade in droger utomlands som räven sedan kunde sälja vidare. Räven har idag lyckats försörja sin familj väl och lever ett liv med mycket pengar, tjejer och fester,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till är en rolig och skön Vibe i spelet där jag pratar med alla med respekt. Jag har en bra attidyd mot alla och det jag bidrar till serverns RP är att jag kommer att göra mitt absolut bästa för att RPa på högsta nivån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som innebär är att man ska samspela i ett scenario så att jag och motpartens kan ha en riktig roleplay. Till exempel om jag blir rånad så ska jag bara följa och göra det rånaren säger. Det jag INTE ska göra är att springa iväg eller försöka slå rånaren för att då blir det inte roligt för rånaren att råna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Exempel: copbait - att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet. NLR - New life roleplay vilket innebär att när man har dött så ska man inte minnas scnarion från innan. RDM står för random deathmatch vilket tyder på att man inte ska döda någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat ganska mycket i TraktenRP som kriminell.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en snäll person med mycket respekt mot alla oavsett kön, etnicitet osv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka