Accepterad Räven22 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Räven22

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? soldierboy1984

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär: Ahmed byn

Ahmed byn är uppväxt i Rinkeby bland gatubarnen. Ahmeds pappa är gammal och sjuk som bor på ålderdomshem och hans mamma har varit död sen Ahmed var 5 år gammal. Ahmeds äldre bror Adel fick ta vårdnaden över Ahmed. Adel har redan varit djupt inne i det kriminella livet sen innan Ahmed var född vilket gjorde att Ahmed redan som 15 åring rånade butiker, beknade och i vissa fall gjorde inbrott på rika svenska familjer för att stjäla smycken, pengar och märkeskläder. Ahmed var även med i ett gäng som hans store bror ägde. Gänget kallades för "La liga nätverket". Gänget var inte lika stor som foxtrot men de hade territorium i vissa delar av Rinkeby och Tensta. Problemet var att deras motstånds gäng brukade hänga i Tensta centrum. Det gänget kallades för Loz zetas. En dag var Ahmed och Adel ute och beknade tillsammans en vacker och skön sommardag. De var i Vårberg för att träffa på en mucht som behövde äzi akut. När bröderna sålde klart till muchten fick de syn på oppsens gängledaren tillsammans med några gatubarn vid centrum. Det visade sig att gängledaren skulle rekrytera springisar till hans gäng. Det Adel gör är att ringa sina grabbar som ska komma och "Wäcka" gängledaren av Loz zetaz. Grabbarna kom men istället för att skjuta så ville Adel först kidnappa honom och förnedra honom på instagram. Adel bad sina grabbar att hota honom med kniv för att dra in honom i bilen. De körde hela vägen till kusten och la gängledaren på bryggan vid vattnet. Han började gråta och han började be för sitt liv. Efter att de han hade filmat klart och tvingar honom att suga på en glock 17 medans de filmat så ger Adel sin lille bror Ahmed sitt vapen. Det adel ville göra är att låta Ahmed byn få äran att skotta Oppsens ledare. Ahmed hade aldrig dödat någon innan vilket orsakade en massa press för honom för att alla andra grabbar kollade på. Till slut avlossade han skottet och sköt hans huvud av. De kasta ner honom i vattnet och åkte tillbaka till Rinkeby. Några dagar senare när bröderna var ute och beknade i Rinkeby så stötte de på några grabbar i en tunnel. Det visade sig att det var oppsen och att någon orm i La liga nätverket hade goat ner Ahmed och Adel om att det var de som hade skjutit deras ledare. Oppsen drog fram vapnet direkt när de fick veta att det var Adel som stog framför de och sköt adel i huvudet. Ahmed var bakom och såg allting hända. Inget hände med Ahmed eftersom att grabbarna sprang iväg direkt efter de hade skjutit Adel. Ahmed såg sin bror falla ner på marken så han gör är att ringa 112. Räddningstjänsten kunde inte rädda Adel eftersom att han dog direkt på plats. 3 veckor senare svor Ahmed vid Adels grav om att han skulle hitta goaren och grabbarna som wäckade Adel. Än idag letar Ahmed fortfarande efter goaren...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till servern är att komma på nya förslag om vad som behövs en förbättring. Det jag kommer göra som bidrar till er servers RP är att jag kommer vara väldigt strikt mot mig själv om min RP nivå. Som jag ser ingame ska jag se som om det vore IRL det är därför jag vet att jag kommer ha en väldigt hög RP nivå och ni går plus med en seriös RP spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte ska bara handla om att jag vinner och har det roligt utan att jag ska kunna låt andra ha kul när de till exempel kidnappar mig eller rånar mig. Blir jag kidnappad eller rånad så kommer jag inte att vara uppkäftig eller försöka göra något så att jag vinner. Jag kommer helt enkelt gråta för att jag rädd om mitt liv och jag kommer att låta de ta vad de vill från mig eftersom att mitt liv är under hot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja visst jag kan alla regler och jag har även lärt mig nya regler som jag inte har sett på andra servrar som till exempel 12 timmars regeln där jag inte får spela samma karaktär på 12 timmar om den har dött. Jag vet såklart alla basic regler som RDM (inte döda utan anledning) vdm (använda fordom som vapen), Copbait (försöka få polisens uppmärksamhet för att slösa på deras tid och störa de) och alla andra regler kan jag också.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Jag har tidigare spelat som Kriminell och polis i Trakten RP. Jag har just nu 328 timmar på Fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte riktigt bara att jag verkligen vill få medlemskap i denna server så att jag kan spela som polis och krim

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka