Accepterad Räven Saif | Medlem ansökning [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Räven Saif

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Saif

Vad är ditt discord namn? szfz

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Josef Eriksson Karaktären är 21år gammal och ska fylla 22 år i sommar. Karaktären är inte så stor ungefär 185cm å väger cirka 60kg han är inte smal men inte tjock heller. Karaktären har bott på i staden swedish knights,STRP, Bernadotte, Grannkommunen men är nu sugen på att flytta till unive staden eftersom han har hört att den ryktas vara bra: ).Karaktären jobbade som bilförsäljare i förra staden han har även jobbat som taxi chaufför och varit vice chef på Mekonomen. Min karaktär gillar väldigt mycket att jobba och är även flitig på att sälja saker samt göra marknadsföring om sitt jobb ,han kan även köra bil på en avancerad nivå och hålla på med bilar samt ge dem service osv. Min karaktär är bra på att hålla på med bilar och serva dem även att marknadsföra samt sälja är han mycket duktig eftersom han är mycket social och hitta lätt nya kontakter samt vänner och han är även väldigt flitig när de gäller och jobba, man kan säga att karaktären är bra på att ha många järn i elden också. Min karaktär är även väldigt lugn och generös men även hjälpsam, respektfull ,vänlig och väldigt påhittig. Min karaktär har även som mål att få jobb i staden så fort som möjligt och där efter bygga mig upp och försöka få ett jobb hos antingen bilförsäljaren, Mekaniker, Polis eller andra jobb, Bilförsäljare chef är även något jag har varit i andra servrar som tex swedish knights, STRP och grannkommunen. Jag har även som mål att hitta kontakter och kompisar jag kan göra saker med. Mina karaktärsdrag är att jag är målmedveten och omtänksam. Angående fobier så har min karaktär inga speciella fobier. "Han är ball men kan vara skräckslagen för krokodiler".

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan tillföra till servern, glädje och många skratt, jag har humor och gillar att rollspela. Jag kommer även bidar med bra, roliga och seriösa scenarion till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du i ett rollspel eller scenario agerar på ett sätt som gynnar den andra sidan eller motparten, snarare än din egen karaktär. Detta görs för att berika berättelsen, skapa mer intressanta och dynamiska situationer, samt främja samarbete och djupare karaktärsutveckling. Målet är att förbättra den övergripande spelupplevelsen snarare än att enbart fokusera på att "vinna".

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst, här är några av reglerna, Så som rdm vdm metagaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på många så som trakten rp smg rp många fler.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men tack för att jag fick ansöka ser ifrån att kunna spela på unive rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka