Accepterad Räven | Ban överklagan [Fader Groggen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Räven

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198050707106

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Räven

Vad är din discord tagg? Räven#9235

Vem var det som bannade dig? Alabama Cracker

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: GROV POWERGAMING ~Alabam Cracker. Återstår: 19 dagar 10 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag satt kvar i min bil när jag hade krockat, jag trodde man kunde sitta kvar istället för att hoppa ur för om jag krockar så brukar man inte hoppa hur bilen i verkligheten eftersom du förmodligen är skadad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag krockade in i en snubbe som körde på fel sida av vägen, i hyfsad hög hastighet. Den andra personen flög ut ur bilen och började springa troligtvis en trollare som precis snott den bilen. Jag väljer då att sitta kvar i bilen efter den rullat lite.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban för att jag gjorde det scenariot va tillför d.vs att sitta kvar ist för att hoppa ut och ragdolla. Jag har varit med om 3 bil krockar i verkligheten och 1 rejäl krock, jag har aldrig hoppat ut direkt, alltid suttit kvar och inväntat någon att komma så att det inte är fel på mig t.ex chock osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har jag överklagat för de bannade fel person om jag kom ihåg rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt vad jag kunde gjort annorlunda. Tror någon får förklara till mig vad man ska göra efter en bil krock om de inte va så att adminen bedömde scenariot fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kommer vara mycket mer försiktigare i trafiken.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka