Nekad Räven | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Räven

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198050707106/

Ditt Hex-ID: 1100001056406a2

Vad är din discord tagg? Räven#9235

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: b9c1c186936fbd0e1b9719ebcf3dba1d (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag loggade ut väldigt tätinpå ett scenario som jag inte ens skulle vara del av.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän som jag träffat genom servern åkte runt väldigt sent på en tisdags kväll runt 01:00 på natten, vi båda var väldigt trötta och det var dags att runda av snart eftersom att de delvis inte var någon i stan som gjorde något roligt och vi var väldigt trötta som sagt, så vi åkte runt och letade efter folk vi kunde rpa med och då när vi precis varit i en butik i östra sidan av stan så kommer det ett fåtal bilar som börjar jaga oss, vi försöker åka där ifrån eftersom dom kör väldigt aggresivt och är troligtvis ute för att råna oss. Föraren lyckas skaka av sig dom och vi bestämmer oss för att runda av för kvällen så vi stället in bilen och loggar ut, sedan dagen efter försöker jag gå in så märker jag att jag är bannad i 20 dagar för "Combat Logging (§ 1.7)"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det var en felaktig ban eftersom att lagen kring combat logging lyder, "§ 1.7 COMBAT LOGGING
COMBAT LOGGING innebär att man medvetet undviker ett scenario genom att lämna servern eller på andra sätt försöker ta sig ifrån scenariot genom otillåtna metoder.",

Detta blev en felaktig ban eftersom att vi hade redan undvikt det scenariot som dom försökte inleda genom att åka ifrån dom samt haft tiden att ställa in bilen och säga farväl till varandra sedan logga ut, vilket gör det till att vi inte var i ett aktivt scenario.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lärt mig väldigt mycket av mina tidigare bans, detta är de längsta jag gått utan att blivit bannad, dessutom så är flertal av mina tidigare banns felaktiga och har blivit överklagade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stå kvar vid garaget och vänta några minuter för att kolla om vi verkligen skakade av oss dom förutom det så anser jag det som en felaktig ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska vara väldigt försiktig när man loggar ut och avrundar sitt rollspelande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka