Accepterad Qzaroo | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qzaroo

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198120527373

Vad är ditt namn i verkligheten? Anthony

Vad är ditt discord namn? anthony#2114

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år gammal och är en positiv och glad person om han inte har en dålig dag såklart, han gillar inte att göra brott och gillar inte att skada folk, men min karaktär har väldigt stort intresse för fordon, han älskar allt som har med fordon att göra, hans dröm är att köpa flera bilar och flera motorcyklar och han är väldigt prat glad och han gillar att hjälpa folk, så fort någon behöver hjälp så ställer han up

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att rp är väldigt kul och jag vill hjälpa folk i servern och denna server så finns det mycket snälla och schyssta personer och jag vill inte göra detta för bara pengar eller bilar utan jag gör det för att det är typ som en dröm för mig att få vara whitelistad på denna server och när jag spelar rp så gillar jag att spela seriöst så jag åker bara inte runt och gör onödiga grejer för isf skulle jag lika gärna kunna spela original gta

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att sprida glädje och hjälpa folk

Hur hittade du Multistaden? Min bror spelade på denna server och det såg otroligt roligt ut så då ville jag också spela så då laddade jag ned de och jag ångrar mig inte

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hjälpa folk och sprida glädje bland folket och ha kul och göra så att folk tycker att det är kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara på multistaden för det är den enda som jag tycker är rolig och har bra spelare i den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka