Accepterad Qxzy1 | Whitelist ansökning (Edvin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonteSM

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
292
Användarnamn: Qxzy1

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199058704456/

Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad är ditt discord namn? Qxzy1#2016

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Andersson och är 23 år som jobbar i en glass kiosk för att känna sina pengar om dagarna. Han lever ett rätt så tråkigt liv, Lars lever själv i en gammal lägenhet. I Lars fritid går han till en park och mattar ankorna för när man inte har så många vännor, Lars går runt med ett ledsen anskikte och när man 'är så får man inte vänner så lätt. Lars var upfödd i Sverige och har aldrig lämnat Sverige förutom när han gick över gränsen över bergen till norge.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelisted för jag älskar rp och enligt mig är jag rätt så bra på att rp, med att hålla mig in charecter och inte gå ooc, jag kan bra Svenska så då kan jag kommunicera bra med alla personer jag stötter på under min tid. Jag vill också bli för jag har många olika gubbar med olika utsende och olika personligheter som blir ju roligt om man blir utråkad på en gubbe. Jag är också bra med att vara polis så om någon dag jag ansöker om att bli en polis. då har ni en bra och bra lyssnare polis.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har hört bra saker om denna server så jag vill testa den är servern så enkelt är det igentligen. Men jag älskar ock så rpa med andra svenskar för då tycker jag det är mycket roligare. Och så tyckerr jag det är roligt at jobba och det har jag hört att man kan i den här servern

Hur många timmar har du på FiveM? 136Timmar

Hur hittade du Multistaden? Med tiktok och youtube

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka