Nekad Qxzy1 | Chef-jobb ansökan [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonteSM

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
292
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Larssons Mäklarfirma

Vad heter du IRL? Jonathan

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 406

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Det är många andledningar och några av dem är just att jag vill få upp jobbet igen som det var förr och jag kommer inte sluta inom 1 dag som många andra gör, jag har också hört många inom stan vill jköpa hus och just då var det ju inte någon chef och då vill jag finnas för dem. Liksom att dem kan komma till mig och mina arbetare för att köpa ett riktigt fint hus i staden på grund av folk vill kanske inte just bo i deras trågika motel rum som dem flesta gör. Jag vill också testa ett nytt och roligft jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har aldrig jobbat där men har hört bra saker. Har också varit chef inom falck.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lars Olof och är 40 år och bor i ett motel rum helt själv. Lars har haft intresant liv som jobbat som några saker till exempel sjukvården securitas och även falck där jag var chef för typ 1 månad sen. Lars har dock många vänner och han har även en son som heter Gustav Olof men hans bästa vänner är nog Ebba, Jan och Rasmus.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag mellan dessa tider
Mån-tor 15:00-21:00
Fre: 15:00-3:00
Lör: 11:00-3:00
Sön: 11:00-21:00
Nu när lov kommer, kommer jag vara inne varje dag nästan heela dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Finns ingen som är jobbar på mäklarfirman och det behövs en bra chef, du passar

+mega rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka