Accepterad Qxzy1 | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JonteSM

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
292
Användarnamn: Qxzy1

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058704456/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Qxzy11

Vad är din discord tagg? Qxzy1#0001

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft, dålig rp Vill du överklaga din ban? gör det på www.multivp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för själv gjorde jag inget fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid sjukhuset och snackadde med mina vänner om att jobba på taxi firman men när vi snackade blev jag bannad och jag hade inte snackat med polis eller gjort något dålig rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktig för jag gjorde inte sunt förnuft eller gjort dålig rp. Och så hade jag bara varrit inne i typ 10 min eller något sånt, och under den tiden gick jag upp ytill sjukhuset ifrån torget och jag var kanske vid sjukhuset i snitt 3 min och jag blev bannad inom den tiden för sunt förnuft och dålig rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte hur många jag har men många är felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte gått till sjukhuset och gått någon annan stans eller bara skittit i att gå in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska ta kontakt i förväg om man vill ha ett jobb.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka