Nekad Qxzy1 | Ban överklagan [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonteSM

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
292
Användarnamn: Qxzy1

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058704456/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 2020-08-27 (vet itne tiden)

Vad är din discord tagg? Qxzy1#2016

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd avstängd för: moddning, combat logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för jag försökte gå in när min whitelist ansäkan blev gödkänd så kom det upp?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis fyllat i min wl ansökning och så kom det upp efter jag skulle gå in och börja rp, efter en lång paus ifrån Multstaden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig för själv vet jag inte hur jag moddar på pc och varför skulle jag förstöra en av det roligaste sakerna själv med att modda. Han som bannad mig sa jag körde i en usa polis bil när jag låg död vid någon affär. Jag kan dock erkäna att jag Combat logga för jag låg död i ett litet kiosk rån i typ 20-30min så jag lämnade för jag behövde göra något irl. Men då efter en stund skulle jag försöka gå in och så jag hade blivit perm bannad för moddning som jag hade inte gjort. Men jag fattar att jag Combat logga men verkligen inte moddning, för Multistaden är nästan den bästa eller den bästa rp servern som jag hjar kört på och kunna vara mig själv. Jag kan skicka SC med mina filer i Five m som inga har något med moddning. Och den som bannade mig blev antingen demoted eller så steppa han ner ifrån staff den dagen jag blev bannad så kanske han ville förstöra för någon som verkligen äslakde rpa med massa rolig och snälla svenskar. Varför skulle jag förstöra den roligaste saken jag vet för många andra personer och för mig själv. Om du skulle sett hur mycket jag rp varje dag för ut så skulle man kunna säg hur dedicated jag är till Multistaden,

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg tidigare avstängare jag har så jag sätter inga alls. Och dem sakerna jag har lärt av mig är att jag har aldrig gjoort det samma dumma sakerna jag gjorde då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kankse om jag hade inte Combat logg skulle jag kanske intwe blivit bannad, sp jag kommer vara säker att inte gjöra så igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig många saker för det har varit en rätt så lång stund sedan jag blev bannad, så nu tycker jag att jag har mognat till lite mer, och har lärt mig mer om seriös rp. Så om ni skulle unbanna mig kommer jag verkligen försöka mitt allra bästa att inte göra mina dumma mistag som jag hade gjort för ut.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka