Qxzy1 | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonteSM

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
433
Reaction score
292
Användarnamn: Qxzy1

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Qxzy1#2016

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vecko dagar 16:00-20:00 och på helger: 12:00-2:00

Berätta om dig själv Jag heter Jonathan och bor lite utanför göteborg, jag är 14 och gilar spela med mina vänner på multistaden. Själv tyckekr jag att jag är snäll och trevlig jag vet min stavning är itne så bra för engelska är mitt första hand språk men jag kan rätt så bra men det kommer lite stav fel här och där. mot personer som jag träffar runt stan.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vara säker att inget dåligt upp kommer och försöka hålla alla i ordning, så det blir inget bråk mellan personer. Jag skulle fortfarande rpa så mycket som jag kan och orkar. Själv skulle jag vara mycekt mer ansvarfull, jag skulel fortfarande vara lika snäll som jag redan är just nu. Jag kommer ocksåå vara så seriös som möjlig

Hur länge har du spelat på Multistaden? kanske 3-4 månader men jag ahr tat pauser.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag vill hjälpa utveckla så mycket som möjligt i multistaden så den växer mycket mer, så mer personer hör hur bra den är ohc vilekt bra staff team det finns. Jag har hört att det är roligt att vara staff här för alla är så snälla och alla hjälper varandra om någon behöver hjälp. Jag vill också hjälpa att får slut på det lilla frp och dåliga rp som finns men som jag sa så är det väldigt lite som jag ahr sett.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kan bidra en snäll men kan vara sträng när folk inte beter sig som dem vet hur man ska för då får dem såklart konsekvenser. Jag är rätt så ny till allt detta men jag akn såklart lära mig som jag ahr gjort förr. Jag är också rätt så aktiv och vet hur man rp men jag har gjort mina misstag när jag fattade inte mycket om five m men nu när jag ahr spelat mycekt på five m så fattar jag avd man ska och inte ska för då har jag fått konskevenser. Jag vet hur man beter sig så då kan ju folk kolla upp på vi stafs så dem fattar vad dem ska och inte göra, själv är jag bra att kolla upp till för som jag sa vet jag hur saker går till. Jag har också 2 skäramr så jag kan kolla på discord på en och five m såklart på en för när jag är inne på min data är jag inne på five m. Jag ska hela tiden koll apå reports eller om folk behöver hjälp med allt. Och hjälpa dem nya personer med allt möjligt.

Har du några tidigare erfarenheter? Bara på 2 saker och det är en stor five m server och några console server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? inte jätte bra men jag kan nog lära mig.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Ingen

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har svårt för att forma ihop meningar, och så är jag inte bra på svenska för det är inte mitt första hands språk.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka