Accepterad QwErtY | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QwErtY

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197962152640/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad är ditt discord namn? C9#5063

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Hejsan! Jag heter William Bergström och är 21 år gammal. Jag har stora drömmar om att bli polis! Jag har alltid haft en dröm att jobba inom polisen, När jag var ca 4 år gammal började jag med mina stora drömmar om att bli polis, Jag lekte dag in och dag ut med min pappa jag var alltid polis och han var tjuv. Men när jag var 7 år gammal hände det jag aldrig trott skulle inträffa... Min pappa började dricka en massa och hängde mycket med folk med droger.. Han blev av med sitt jobb och sen började han tjäna pengar genom att sälja droger och tillslut blev han en överdosare och alkoholist som sålde massa droger. Jag och min mamma Ann hade det väldigt svårt under den tiden pappa Osman var en person som hade grovt lite IQ när han drack och han blev tillslut tagen av polisen och när han åkte in så hade vi inga pengar så mamma ansökte till postnord och tjänade in precis tillräckligt med pengar till mas och en liten minivan som vi då levde i jag kunde inte heller hjälpa till eftersom jag gick i skolan 5/7 dagar i veckan och på helgen var jag hos mormor för att mamma jobbade hela dagarna och många nätter men jag pluggade på allt vad jag kunde och har nu gått ut skolan och väntar på att ta en intervju hos polisen men för det måste jag har medborgare i staden!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är ejn seriös rpare med mycket erfarenheter jag har spelat mest på Qbcore och annat t.ex begrip,Vågen och massa anndra 15+ servers men vill testa nytt så jag har alltid RPat seriöst och rpar alltid efter suntförnuft följer såklar alla aandra regler också men suntförnuft är sen viktigaste enligt mig!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med långa och roliga scenarion som polis där alla kan ha kul jag kommer även dra ut på alla scenarion så de blir långa och roliga med seriös rp och skulle jag möta lallare eller folk som inte kan rpa kommer jag skicka iväg en report så ni staffs kan lösa det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte gå för att vinna och inte heller vara självisk man ska kunna låta folk vinna scenarion för rpns skull och man ska vara en bra vinnare och en bra förlorare!

Hur hittade du Unive? Sett den på toplistan ett jävla tag och sett massa roliga clips på YT och TT ;)

Vidare, vi vill se bra ifrån dig på muntliga. Så kommer allt se fint ut. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till och Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka