Nekad qweptus | Ban Överklagan [Zveft]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

qweptus

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/qweptus/

Ditt Hex-ID: 110000132283a9e

Vad är din discord tagg? qweptus#0001

Vem var det som bannade dig? Zveft

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-03 143319.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade körde på en person på motorvägen och för att jag kastade ner en död person i havet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit en bil som låg på motorvägen och när jag skulle köra iväg så låg det en död person som precis hade blivit skjuten och en polis som förmodligen försökte hjälpa honom. Men bilen jag körde var en import bil med ganska dåliga bromsar så när jag körde dit så hann jag inte bromsa och råkade köra på polisen. Sedan åkte jag tillbaka för att säga förlåt och så tog jag grabben som blivit skjuten till sjukhuset, men när jag var på väg till sjukhuset sa min kompis att jag skulle släppa av grabben vid havet för att han hade skjutit min kompis innan. Jag trodde att jag inte kunde bli bannad för det så det var därför jag gjorde det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag är hemskt ledsen för det, men jag tycker fortfarande att det var ganska överdrivet med en 180 dagars ban bara för ett misstag jag gjorde. Och igen jag är hemskt ledsen för det jag gjorde och jag lovar att inte göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för mild lall, lätt vdm vid sjukhuset och för att jag snodde en polisbil, resten kommer jag inte ihåg. Jag slutade bara göra sakerna efter jag blev unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vara mer försiktig på vägarna och ta grabben till sjukhuset istället för att släppa honom i havet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka