Nekad qwaxze | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

qwaxze

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? qwaxze

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Qwaxze G är 27 år och växte upp i en förort till storstaden och hade en ganska händelserik ungdomstid. Han var involverad i diverse aktiviteter, både lagliga och mindre lagliga. Efter gymnasiet hamnade han i olika småjobb som ica och snabbt växande intressen för nattlivet och klubbkulturen.

Qwaxze är en impulsiv och energisk person. Han dras ofta till spänning och äventyr, och han älskar att vara mitt i händelsernas centrum. Samtidigt bär han på en viss frustration över att inte ha hittat en stabil riktning i livet än.

Qwaxze älskar musik, och spenderar mycket tid på klubbar och evenemang. Han är också intresserad av bilkultur och street racing. Trots hans mer utåtriktade och våghalsiga sida. För Qwaxze är balansen mellan oräddhet och försiktighet avgörande.

Qwaxze vet när det är dags att ta risker för att nå sina mål och inser vikten av att använda omdöme. Hans olika intressen och positiva inställning gör honom till en inspirerande och unik samt pålitlig person som är redo att anta livets utmaningar.

Qwaxze är också en snäll person som är omtänktsam och gillar vara ute med olika folk och lära känna nya folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp och har rpat innan. Jag har också en speciel rp som är unik. Kommer också vara aktiv många dagar under veckan typ 4 dagar plus.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst betyder att om du är i till exempel i en jakt så ska du inte bara spela för att vinna, Man ska också spela så att både parterna ska ha det lika roligt och att ingen har det tråkigt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja sunförnuft Powergaming combatlog nlr social rp och meta gaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har spelat på andra servrar med bra rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Du får endast ansöka 1 gång på 24h.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka