Accepterad Qw_FizZyシ | Blacklist Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Qw_FizZyシ

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: fizzy6508
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag tröttnade på alla fuskare och hur unive var då, bara krig in och ut mer död än levande, så krashade mentalt direkt igen. så startade fuska så blev påkommen ig i staffsamtal och var ärlig direkt att jag fuskade. precis skaffat inköp och andra grejer till min karaktär som jag tappade för tredje gången nu, pågrund hur rp har varit på servern,

Tar du ansvar för det som hände? ja det gör jag och ångrar det jag gjorde för hade en bra karaktär med bra folk runt om mig, precis som dom andra gångerna jag blivit bannad så blir jag bannad när det går som bäst för mig i rpen

Vad har du lärt dig sedan dess? att inte göra som andra gör och gå din egna väg, och denna gången ska jag inte backa upp "fuskare"/dåliga spelare, anmäla dom istället och det spelar ingen roll vilken position dom är.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag gjorde de felet med mening för att jag tappade de helt på servern och inte bara jag som gjort det dåliga valen, men de var för jag rp eade med fel folk, nu har jag en plan och tror det kan både ändra mitt och andras rp i servern, ska se om jag kan hjälpa ställen som jag vet och behöver min hjälp och vill ha tillbaka mig :D

Har du bevis som stödjer din överklagan? har ej gjort någon överklagan blev unbannad pågrund av en vipe, så har gjort en medlemsansökan men såg nu att jag fortfarande är bannad på discord, så kan ej komma vidare med ansökan

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Löser unban på discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka