Accepterad quixx | Medlem ansökning [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

quixx

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117059285

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? quixx#1232

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2007

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Sven han är 21 år gammal (född 1999) han växte upp i Västerås med sin mamma och pappa. Hans syster dog vid 10 års ålder och sen dess har han gjort saker som gör han att tänka på annan och ha kul. När han fyllde 15 år så började han meka på bilar i sitt garage för att känna ihop lite extra pengar. Efter 1 år så hade han tjänat ihop tillräckligt med pengar för att köpa en lägenhet i Unive. Han köpte även ett garage sången kunde fortsätta fixa bilar för att tjäna lite pengar och i Unive så tjänade han mer pengar än någonsin av att fixa bilar. Efter hårt och intensivt jobb så köpte han en väldigt fin blå BMW M2. Han mekade med bilen i några månader. Han fixade om bilen och sålde den för 800k kr. Nu har han ett fint hus och en BMW M3 som han köpte för lite av pengarna som han hade kvar. Han är nu 21 och ska söka nytt jobb. Han funderar på att jobba på mekonomen eller något som man arbetar med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker att denna servern har en väldigt bra och seriös rp nivå och det är det jag söker i rp servrar eftersom att jag gillar när folk är allvarliga och seriösa i rp:n och inte springer runt och dödar folk för skojs skull

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt det är en väldigt bra server eftersom att ni håller en hög och seriös rp nivå och det är precis det som jag söker hos en server men också att det finns så många (rp) alternativ på servern som alla olika bilar och jobb

Hur hittade du Unive? Min kompis (tuggummi) visade mig servern och så ville jag testa och jag fastnade för servern direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att jag ska kunna rpa som en bra karraktär och att kunna jobba på olika jobb och att kunna hjälpa folk och att kunna rpa bättre och börja öka min rp nivå och jag hoppas att jag får en chans att visa varför jag förtjänar ett vara medlem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min rp nivå till så seriöst som möjligt så att folk kan få ett bra rp intryck på mig, att vara snäll mot alla men också vara hård mot dom som gör fel och alltid följa serverns regler.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i andra servrar.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka