Accepterad Quirres | Ban Överklagan [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Quirres

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198986206462/

Ditt Hex-ID: 11000013d269cfe

Vad är din discord tagg? quireeee

Vem var det som bannade dig? Stoufzz

Bild på banmeddelande: unibidizsx.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fear rp, och missförstod scneriot. jag tänkte inte efter på vad jag gjorde innan jag gjorde det vilket var dumt av mig och förstår varför jag blev bannad och fick mina konsekvenser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några vänner blev riktad på när han som rikta sköt föraren och en till i min bil hoppar jag ut ur bilen och skjuter person som sköt mot oss sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban då jag gjorde fel och förstår det. jag skulle inte hoppat ut och skjutit. det skall aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 4 bans tidigare och har rpat på unive väldigt änge så har inte gjort många regelbrott. jag vill säga att jag är en bra rpar men just detta var ett dåligt exempel av min rpa och jag ber om ursäkt och ber om en till chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte hoppat ut och skjutit utan skulle holt uppe händerna då jag sköt medans vi blev riktade på och fear rpa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag man skall aldrig ta för hastiga beslut utan man ska tänka efter ordentligt först. är detta rätt går det emot något regelbrott blir detta kul för båda parterna eller bara för mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka