Inaktuell Quirres | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Quirres

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten?

Ditt discordnamn:
quireeee

Ange ditt födelsedatum 4 December 2006

Varför ska just du bli staff? jag tycker jag ska bli staff för jag kommer bidra med mycket noggrant speccande och jag tar ej parti i support som ett exmepel om min vän säger att jag ska ta hans support ärende kommer jag först hämta en till staff till support ärendet och om jag ser att min vän även gör fel så kommer inte jag sitta och ta hans parti i själva ärendet och ta dom återgärderna som ska tas med hjälp av min staff kollega. Och jag har rätt så mycket efarenhet av unive rpn då jag har spelat på servern i ungefär 2-3 år så vet alla tricks spelare på servern gör som ängtligen ett regel brott vilket jag vill sätta stop för. och så kommer jag att hjälpa nya till rpn att komma in i det och vissa på ett bra sätt hur man rpar och svara på deras frågor dem ställer. Jag kommer också bidra med härlig känsla i staff teamet!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att viss rp funkar just nu som polis rpn har förbättras något enormt men medans krim rpn har sett sina bättre dagar då folk skjuter brevid blåljus hela tiden och om dom ser sin friendes bil stanna längre fram och så ser dom en polis som tex så väljer dom att skjuta endå vilket inte är så sunt. sen i krim rpn så tänker inte folk på snabbt in snabbt ut vilket jag vill vara med och förbättra och detta med att åka fram till varje bil oh fråga "vem e du?" eller vilka är du med". sen dessa pinsamma fuskare vill jag få bort verkligen alla! då dem förstör serven och för dem som vill ha kul i sin rp , sen vill jag såklart vara med att förbättra rpn överlag.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kommer prata med mina staff kollegor och lägga upp en plan hur vi ska lösa detta och vilka områden vi ska specca och vilka logs vi ska ha ett litet extra koll på, sen hålla koll på alla utsatta områden där det sker mest regelbrott och sedan ta hårdare åtgärder när det upprepas.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att vara professionell är viktig som staff då en staff ska vara någon som man ska kunna se upp till och kunna lita på. för mig är det jätte viktigt att agera professionellt för jag hade tänkt att stanna i staff teamet under en lång period och vill bli igen känd som en professionell staff som är trogen och en som man kan lita på.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer prioritera staff arbetet då jag har tröttnat lite på att rpa så kommer göra staff arbete till 100% och kommer balansera staff arbetet bra me mitt privat liv då jag kommer vara inne å specca och göra staff arbete en stor del av tiden jag är vaken

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på serven sedan tidigt 2021 då jag har skaffat en ny dator och mitt gamla dc vart hackat så har skapat ett nytt dc konto.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff på unive två gånger tidigare men det sluta med att jag sa upp den för att var boss över ett gäng på den tiden och kände att jag behövde vara i den rollen under den stunden. och andra gången fick jag lunginflammation veckan efter jag blev staff så hade inte orken att sitta framför datorn då

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? alla funkar men dom här 4 vill jag helst jobba inom!

Senast ändrad:
Inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka