Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/QuinntusGn/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? Quinntus#6061
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18. Ganska borta alltid, tycker om att festa, älskar att åka bil. Jobbar för att kunna köpa lite olagliga substanser
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Skulle vilja säga jag är rolig. Är enkel att prata med, är ganska likable. Kommer med bra humor, inget deprimerande. Är ingen som mobbar andra osv.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min polare (hassematkasse på steam) kör på denna servern och jag skulle gärna vilja köra med han. Plus detta är en svensk server, som är roligt eftersom automaterna är på svenska o allt som är ganska roligt.
Hur hittade du Unive? Som sagt en kompis som spelar aktivt
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul, ser allt på livet att man göra saker och finner ett kul med det skulle jag säga. Och spelar mycket vanlig gta och tycker det är roligare att "träffa" nya personligheter osv.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna nya personer, och som sagt ha kul!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej började nyligen med fivem. Men jag har kollat mycket på fivem på youtube och tiktok typ. Så jag vet lite.
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver
Vad är ditt discord namn? Quinntus#6061
Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 18. Ganska borta alltid, tycker om att festa, älskar att åka bil. Jobbar för att kunna köpa lite olagliga substanser
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Skulle vilja säga jag är rolig. Är enkel att prata med, är ganska likable. Kommer med bra humor, inget deprimerande. Är ingen som mobbar andra osv.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Min polare (hassematkasse på steam) kör på denna servern och jag skulle gärna vilja köra med han. Plus detta är en svensk server, som är roligt eftersom automaterna är på svenska o allt som är ganska roligt.
Hur hittade du Unive? Som sagt en kompis som spelar aktivt
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul, ser allt på livet att man göra saker och finner ett kul med det skulle jag säga. Och spelar mycket vanlig gta och tycker det är roligare att "träffa" nya personligheter osv.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna nya personer, och som sagt ha kul!
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej började nyligen med fivem. Men jag har kollat mycket på fivem på youtube och tiktok typ. Så jag vet lite.