Nekad Quickzzzzz12 | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Quickzzzzz12

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? quickz_iwnll

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Robin, Eliasson, 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Om jag skulle sammanfatta min karaktär med tre ord skulle jag säga: ansvarsfull, Rolig och mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har varit en bra människa hela mitt liv, haft det roligt och skojat mycket men sen när jag blev 18 år så blev jag utsparkat ur min mammas hus, så jag tänkte bli en bra männsiska och skaffa jobb så jag flyttade till Unives stad för bättre hopp och en bättre framtid. Jag vill bli en bra medborgare i denna stad och inte bryta mot några lagar och bara helt rak och ärlig vara bra medborgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och genomtänkt rollspel där jag alltid strävar efter att skapa en upplevelse som är både trovärdig och engagerande. Inte bara för mig själv, utan också för andra spelare. Med min personlighet som är ansvarsfull, rolig och mogen ser jag till att hålla en bra balans mellan drama, humor och respekt för spelets regler och alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att speela för motpartens vinst innebär att du i ett visst scenario medvetet agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, snarare än dig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag faktigst 1 gång jag skulle köra en bil och så råkade jag köra på någon. Och jag blev bannad för VDM i 1 dag. jag lärde mig mycket av detta under min tid.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? " Bug abuse" Att använda buggar i spelet. "NLR" att du inte får minnas en sak som hände innan du dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en kreativ människa som inte bara tänker på mig själv men också andra. Jag gillar att Rpa och spela Unive.
 
Nekad.
Anledning: utveckla allt


Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top