Accepterad quick_Erik1204 | Medlem ansökning [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

quick_Erik1204

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Quick_Erik1204

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bertil Filipson 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tråkig trög glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Bertil Filipson. Han är född 1999. Han hade en jobbig uppväxt för hans pappa tog inte hand om honom så bra. Hans pappa var missbrukare och dog när Bertil var 4 år. Hans mamma dog vid födseln av Bertil. Hans mormor från Thailand tog hand om honom under uppväxten. Mormorn var fattig och att behöva ta hand om ett barn var tufft för henne hon började då att supa för att inte känna ångest. Då skickades han in på barnhem och där borde han tills han var 18 år. Han borde kvar i staden och flytta till en liten lägenhet. Nu när Bertil är 25 år vill han flytta och hittta ett nytt hem och skaffa ett bättre liv. Bertils framtidsplaner att arbete med bilar på något vis. Eftersom Bertil är en väldigt stor bil fantast. Han vill hitta nya vänner i staden. Bertil tycker att blåljus verksamheten är fascinerande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp och jag vill och kommer vara med och skapa bättre rp för alla och bra scenarion som är roliga för alla parter. Jag kommer följa alla regler och kan reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenario ska man inte bara spela för att man själv ska vinna utan motparten det vill säga den/de andra också ska ha det roligt och kunna vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM betyder vechicle deathmatch vilket betyder att man annvänder fordon som vapen. RDM är random deathmatch vilket är att man skadar/dödar ågon utan anledning. Power gaming är att om man tillexempel kör in i en väg med en bil inte rpar på skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka