Accepterad quezt | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

quezt

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/coolgrabbskane/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? quezt#1291

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2022

Berätta om din karaktär. Karim Ayad, är uppväxt i Rosengård Malmö. Karim och hans familj kommer ursprungligen från Somalia. Där Karim är yngst utav 3 barn. Karim var inte duktig i skolan och spenderade mycket tid på gatan och att spela fotboll. När Karim var 15 år valde han att välja bort skolan och foukusera på gatan. Detta gjorde så att Karim blev arresterad för diverse brott såsom , Narkotika Innehav, Vapenbrott och dopningsbrott. Karim valde då efter sin kriminella karriär försöka återgå till ett lagligt liv, han började på komvux och skaffade ett jobb han trivdes med. Karim har dock fortfarande lite skulder till olika kriminella gäng. Därför kan han aldrig riktigt vara säker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill kunna hjälpa erat community genom att spela, utvecklas och hjälpa andra spelare på servern. Jag kommer aldrig köra för winrate häller. Vilket gör så att jag vill köra ge och ta

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kvalivativt rollspel, roligt rollspel och även en unik karaktär som jag hoppas kommer passa er server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ge och ta rp inte bara 100% winrate

Hur hittade du Unive? Kompisar

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka