Nekad quezt | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget] [Pontuz08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

quezt

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Wilmer

Vad heter du på discord? quezt#1291

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive i snart 3 år. Dock med avbrott. Spelade första gången 2020 när servern öppnade. Men under hösten så tappade jag intresset för rollspels grejen helt. Var då Servervakt och bilfirma chef.

Andra tidsperioden var under tidigt 2021, spelade då runt i ett halvår. Inte som något stort utan mer som en laid back karaktär. Valde att lämna Unive rollspelet för att kunna spela mer cs.

Tredje tidsperioden var under tidigt 2022 och jag spelade här tills sommarn. Där jag åter igen tappade lusten för FiveM och det var endån sommar. Var ute mer med kompisar etc.

4 tidsperioden är just nu, blev whitelistad för någon dag sen igen. Har spelat lite, men väntar på nya delar till datorn så jag kan faktiskt spela ordentligt och inte med lägsta inställningar.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill kunna utveckla och expandera båtbolaget. Försöka få upp en sån bra ekonomisk fördel så att vi kan ge ut bonusar etc. Även köra lite mer event, som till exempel vattneskoter race. Jag vill även reformera båtbolagets anställda och anställningskrav. Detta är för att jag vill kunna ha en modern och professionell. Då jag vet att Unive inte har direkta krav på ålder så kommer jag försöka att släppa in mogna personer, som vet hur man ska rollspela.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har aldrig jobbat som just båtbolaget. Har kört som Polis samt Bilfirman på flera servers.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, kan inte exakta tider. Men så ofta jag kan, när jag inte är ute med vänner etc.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, älskar servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka