Nekad Quepasa | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Quepasa

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199319329807/

Ditt Hex-ID: steam:11000015101ac0f

Vad är din discord tagg? quepasa0019

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Bild på banmeddelande: BLACK.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför jag är bannad. Jag har aldrig tidigare spelat på servern och när jag skulle gå in så står det att jag är bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag har aldrig gått in på servern tidigare vet inte vad som har hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har aldrig varit inne innan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare, då jag aldrig har varit inne på servern innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte, om jag har gjort något fel berätta det gärna för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inget att tillägga utöver det jag redan har förklarat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det.

Eftersom du inte gett oss en banbild kan jag inte kolla.

Du försöker lura oss. Du har aldrig i hela ditt liv gått in på servern. Försök inte kringå åtgärder, TACK!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka