Accepterad quep1x | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199105642026/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jaafar

Vad är ditt discord namn? Quepix#1449

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Han är 23 år och heter Mohammed Eveden och kan även kallas för Momo/Momme. Han är från Irak och är uppväxt där med. Han har en bakgrund av att hans kriminella bror. När han kom till Sverige så bodde han med sin Brorsa och sina föräldrar i en liten lägenhet i Vivalla där dom levde på A kassa. Mohammed hade inte den lättaste uppväxten i Vivalla men han har fått lärt sig mycke av sin bror där att man ska visa andra respekt och heder. Mohammeds bror hade begåt många brott där men efter några år så dog Mohammeds bror. Så Mohammed ville inte bli kriminell eftersom att hans bror sa det är inget bra med sånt, och man kommer inte kunna lämna bara sådär. så han ville gärna få ett bra jobb så han letade och tillslut så hitta han ett jobb på Postnord som skulle hjälpa han lite, långt ifrån vart hans ursprung var till ett bättre ställe i Sverige där han såg sin chans att bygga upp sin karriär på något annat han hade mycket bilar på huvudet och ville bli mekaniker men det var svårt för han gick aldrig till skolan och då fick han inga betyg så då blev det svårt att hitta jobb och när han kom fram till den platsen dit han flyttade så visste ingen vem han är och där han nu försöker bygga upp sitt självförtroende och till och med sin karriär men det går inte så bra 3 år senare så hamnar han på sin gamla vanor och blir kriminell, på ett finare sätt. han höll inte på med droger o sälja han hade vissa kriminella vänner så han, hade de som förebilder. Han sålde bilar o köpte så fick han pengar från det. men han ville alltid bli kriminell o råna. Men sen hitta han underbara vänner. Så han ville jobba med de på något nytt företag.

Varför ska just du bli whitelistad? Det finns många anledningar till varför jag ska bli White listad. Jag är en väldigt snäll och trevlig person och jag vill kunna utveckla mina kunskaper i att RP:a och genom att bli Whitelistad kommer jag t.ex. få mer tillgångar till servern och då kan jag t.ex. skaffa jobb och lära mig grunderna i det. Jag kan bidra till att hjälpa de som är nya genom att förklara vad som är rätt och inte rätt och göra så att det inte blir inte skapa tjafs. Jag vill kunna lära mig hantera ett jobb och se vad som krävs för ett jobb. På detta sättet kommer jag lära mig mer om jobbvärld

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad på denna servern eftersom många av mina vänner kör på UNIVE, och om jag blir Whitelistad här kommer vi kunna åka runt i staden tillsammans, jobba, kolla på bilar på piren och sedan skapa unika minnen som ett kompisgäng. Denna servern är realistisk och seriös så jag vill kunna uppleva mycket i just denna server. Jag vill kunna ta min chans och prestation med RP:ande till nästa nivå.

Hur hittade du Unive? letade efter någon fet server gick igenom några stycken tills jag hitta det en som jag var nöjd med och så fort jag kom in på er server så fastnade jag. La den direkt på min favorit lista och har inte behövt byta sen dess. Jag har också kollat på en streamer som Heter Arvld som steamar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är väldigt simpla men samtidigt bra. Jag vill kunna få ett jobb där det handlar om bilar eller liknande eftersom jag har ett stort intresse i bilar och umgänge. Så om jag får ett jobb kommer jag då dels jobba med bilar samt umgås och vara trevlig med kunderna så det blir en Win - Win situation. Sen att få en familj, ha bilar, och det viktigaste att ha bra vänner och göra ett bra Rollspel

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara på UNIVE RP. Det är den enda servern som tar RP:andet seriöst och en server som har bra servervakter och Staffs som gör ett bra jobb och kämpar för att utveckla UNIVE så gott det går.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka