Accepterad quep1x | Ban överklagan [Lindis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QuepixGG/

Ditt Hex-ID: 110000144450e2a

Vad är din discord tagg? Quepix#1449

Vem var det som bannade dig? Quirkz203

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså för att vara hundra procent ärligt jag vet inte. Men jag kanske gick fram till polisen när jag skrattade och det kanske blev att jag lallade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så det blev. Jag och några polare stod vid min bil och dansade och lyssnade på musik sedan så var det att någon spottade på min vän och de blev arga såklart men jag la inte fokus på det och sa jag är här en lördags kväll för att ha det kul ta hand om det senare så började jag dansa igen o satte på musiken. då började de slåss och fick de på klipp. så då gjorde jag inte något speciellt där förutom att dansa. Sen så stod de polisen och de blev mer knas det kanske var 10 personer mot 2 asså mina vänner och andra mot de överviktiga med rosa sen så gick jag fram till polisen och sa att de med rosa började sparka på min bil för ingen orsak och sa att han hade baseboll trä. Sen så sa polisen "Gå undan" så var jag påväg bort sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag vet inte riktigt jag gjorde inte värsta grejen som var lalligt. och borde speciellt inte få 15 dagar för något litet. som att gå fram till polisen och berätta vad som hände. men flera hade likadana jackor skor och såväl så kanske inte lätt att se vem som gjorde vad men jag kunde inte ens slåss eftersom jag hade ett bugg att jag inte kunde det när jag är Whitelist.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta var en ny sorts ban för mig eftersom jag aldrig har hotat någon och använt ett vapen eller haft ett vapen. i sånt läge. mina bans tidigare har varit olika från att plocka vallmo utan wl, sen dess har jag aldrig plockat vallmo tills jag fick min roll "whitelist" så plockade jag igår 100st blommor. sen suntförnuft där jag hade typ gjort något man inte skulle göra i verkligheten. sen så typ lallare där jag kan stå upp för jag lallade. men nu vet jag inte riktigt vad som jag gjorde för fel. när vissa slogs och jag inte gjorde något förutom att gå fram till polisen och säga det som hände mig, och inte deras saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde kanske bara skita i att gå till polisen men lixom jag var oskyldig och gjorde inget speciellt sen när killen sparkade på min bil så gjorde jag inget heller så sa till mina vänner att han sparkar på min bil så gick de fram till han o slog han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså efter denna ban har jag nog lärt mig att inte gå till polisen när det är kaos och kanske skulle snackat med han efter dom hade löst sin grej med de som var inblandade

Har du läst våra regler? Ja

Hej skulle du kunna skicka klippet så får jag ta en titt på det
Mvh Lindis.

Lindis#2453 - På discord

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Från vad jag har läst och sett så matchar allt du säger så jag kommer godkänna din överklagelse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka