Nekad quep1x | Ban överklagan [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QuepixGG/

Ditt Hex-ID: 110000144450e2a

Vad är din discord tagg? Quepix#1449

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi hade street fight bakom stora scenen. när vi hade planerat det efter ett lyckat scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag och vissa vänner från andra gäng hade gjort ett scenario, Sedan så ville vi göra något som alla var med på, så vi först åkte till piren för att checka läget där och sedan så var vi påväg till scenen, och köra en street fight på skoj eftersom vi alla är kriminella och höll på med sånt. det brukar vara så i verkligheten med. så vet inte vad som faktiskt är lall. men sedan så dog jag och blev ressad, men det var inte så att jag började slåss på direkten jag stod still och rpa att jag inte visste vad som hade hänt och vart jag var osv. sedan kommer bannsen, efter ett tag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. helt ärligt jag vet inte hur vi lallade, eftersom har kollat på så mycket fights i UniveRP och sedan så får de inga straff men vi får direkt av våran krim, indragen Medlemskap, och avstängd. tycker inte det var så farligt med en planerad fight. och detta ledde till grova straff som tillexempel indragen Medlem,

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då frågade jag om han ville byta min buggati veyron mot hans buggati divo och frågade om jag fick köpa den för 4 millar för jag hade inte mer och jag var jobbig för honom och förstörde hans affärer för att jag ville få min såld också och jag stog brevid med min och jag sa vill någon köpa min buggati veyton men han hörde nog fel och trode jag sa divo och så fick jag ban för lall.
första gången jag blev bannad så var det för att jag sa att han blev säkert bannad då det var en kille som rdmade in game. andra gången så åkta jag upp med en bil på mount chilliad. en annan gång blev jag bannad när jag skapade en ny karaktär och sedan så snackad jag med min kompis på discord och han sa att han kunde komma till sjukhuset där jag var jag hade en mobil btw då kom han och jag hoppade in i hans bil och då fick jag ban. en annan gång så plockade jag och mina kompisar valmo sedan så blev en av mina kompisar rånad och jag visste inte att man behövde krim roll för att råna folk så jag köpte en colt av en kille och tog tillbaka valmonarna och när vi hade pistol riktad mot hans huvud så as garvade han och gav oss 1 valmo (fear rp) så då döda vi han för att han typ lallade. och då fick jag ban för krim utan krim roll.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade nog inte streamat det där för ni tpade direkt efter det där lallandet. och borde göra mer ljud när jag fick ta slag. och så väl.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att man inte kommer få köra en streetfight. och kommer verkligen inte göra om det när jag blir krim ångrar det som fan. jag tycker också att jag gjorde väldigt fel när jag var inne i "fighten" sedan inte gjorde mycket, skad ljud. men här är streamen. https://www.twitch.tv/videos/1062413300

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka