Nekad quep1x | Ban överklagan [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QuepixGG/

Ditt Hex-ID: 110000144450e2a

Vad är din discord tagg? Quepix#1449

Vem var det som bannade dig? Fallen

Hur lång tid var din ban? 3 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: PowerGaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag använde powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod i en parkering ser då en kille med en vit rs6 köra lite in i mig, reagera inte sen så gjorde han om det igen, då blev jag sur och åkte efter han rätt in. sedan så tog jag en alvedon för jag var skadad och behövde vård. så tog en alvedon och åkte tillbaks men precis vid ingången så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså nej det var inte en felaktig ban eftersom jag använde powergaming i voice chat men ingen var vid mig så varför ska jag prata med ingen. men sen så var det inte ens en bra krock det var lite löst men blev fortfarande skadad så behövde ta en alvedon.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta var en ny sorts ban för mig eftersom jag alltid reagerat när jag krockar men i det tillfället så var jag sur eftersom han bara krocka med min bil och det var med meningen. i sånt läge. mina bans tidigare har varit olika från att plocka vallmo utan wl, sen dess har jag aldrig plockat vallmo tills jag fick min roll "whitelist". sen suntförnuft där jag hade typ gjort något man inte skulle göra i verkligheten. Men efter denna så kommer jag nog inte bara ta en alvedon och kanske hoppa ut från bilen och trycka "U". så väntar jag lite tills jag går upp så det blir en ganska bra RP från min sida

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade nog kunnat skita i att ta en alvedon på direkten skulle kanske kunnat hoppa ur bilen och falla ner och vänta lite tills jag tar medicin.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, detta kommer aldrig ske igen. för det var inte en bra RP där. jag borde som sagt bara ramla ner och vänta en stund. så nästa gång de händer så gör jag som jag brukar att ramla ner och vänta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka