Accepterad quep1x | Ban överklagan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QuepixGG/

Ditt Hex-ID: 110000144450e2a

Vad är din discord tagg? Quepix#1449

Vem var det som bannade dig? Fallen

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~Fallen. Återstår: 2 dagar 7 timmar 48 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag använde mig av powergaming,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod i en parkering och lyssnade på min vän förhandla en bil med en annan så är det jag på näst första parkeringen så en kille åker med en vit rs6, han började åka mellan min bil och vägen, runt och runt till slut så började han åka in i mig lite löst så sa han förlåt inte med meningen så la jag inte så mycket vikt på det och brydde mig inte , reagera inte sen så gjorde han om det igen, då blev jag sur eftersom han gjorde ett stort märke på min bil som jag skulle sälja. så då ville jag ta hans tag och åkte efter han jag hade inte en särkilt bra bil som var lika snabb så fick vänta ett tag tills jag hann ikapp. Efter 20 sekunder så hann jag ikapp han och åkte rätt in i han vid en vägg. så flög hans bil långt längre fram. Jag behövde då vård så tog en alvedon så jag kunde åka tillbaka för att lyssna. Efter jag tog alvedonen så åkte jag tillbaks med en väldigt låg hastighet eftersom min bil var rejält skadad sedan åkte jag äntligen fram till "entren" vid piren så åkte jag där och stannade lite. efter ungefär 10 sekunder så kickades jag ut och fick min ban och åkte tillbaks men precis vid ingången så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså nej det var inte en felaktig ban eftersom jag bröt en regel som kallas powergaming och använde min bil och precis efter jag krockat så hade jag inte gjort någon rp så folk ser att jag var skadad. jag tänkte inte så mycket på det eftersom jag ville åka tillbaka, och tänkte på killen med rs6an. det var faktiskt onödigt att jag bröt den regeln ångrar det men nu vet jag iallafall att jag ska göra den mer ändå när jag vill få någons tag eller något åt det hållet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta var en ny sorts ban för mig eftersom jag alltid reagerat när jag krockar men i det tillfället så var jag sur eftersom han bara krocka med min bil och det var med meningen. i sånt läge. mina bans tidigare har varit olika från att plocka vallmo utan wl, sen dess har jag aldrig plockat vallmo tills jag fick min roll "whitelist". sen suntförnuft där jag hade typ gjort något man inte skulle göra i verkligheten. Men efter denna så kommer jag nog inte bara ta en alvedon och kanske hoppa ut från bilen och trycka "U". så väntar jag lite tills jag går upp så det blir en ganska bra RP från min sida

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det utan powergaming. Jag hade nog kunnat skita i att ta en alvedon på direkten skulle kanske kunnat hoppa ur bilen och falla ner och vänta lite tills jag tar medicin. så folk ser en bra RP från min sida, min RP var inte riktigt hög efter det där. om vi backade i tiden så hade jag kunnat gjort olika. kunde ligga ner på marken, skulle nog också kunnat vänta lite tills någon kom eller så skulle jag kunnat ligga där ett tag innan jag skulle ta en alvedon och tigerbalsam.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Detta kommer nog aldrig ske igen, för det är sällan jag måste använda powergaming asså att jag kunde legat nere istället för att börja köra på direkten. jag har lärt mig att jag ska hålla bättre RP i sådanna lägen när jag krashar/krockar i folk eller väggar. och att åka fram till dom o kanske frågat hur de mår. Jag borde som sagt bara ramla ner och vänta en stund. så nästa gång de händer så gör jag som jag brukar att ramla ner och vänta, sen efter en stund så skulle jag hoppat upp och lekt att jag hade ont.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka