Nekad quep1x | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/QuepixGG/

Ditt Hex-ID: 110000144450e2a

Vad är din discord tagg? Quepix#1449

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FAILRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs bannade mig på grund av att jag bröt mot regeln fail RP med misstag och där av blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. detta var det hela som jag minns. jag körde runt i min bil och såg på twitter att det skulle vara en streetfight vid motellet. så jag åkte dit och folk höll redan på att slåss. jag såg att min kompis vart nedslagen vilket var konstigt eftersom jag visste inte att han skulle vara där. jag gick dit för att stoppa fighten. jag skulle klicka D för att vända mig om men kom åt knappen R istället vilket gjorde att jag slog i luften en gång med misstag. Polisen var redan där för att stoppa fighten. jag antar att han såg mig slå i luften vilket gjorde så att han valde att arrestera mig. Han tasade mig gång på gång även fast jag låg ner helt stilla. efter ett tag så kunde jag ställa mig upp då skriker han att jag ska gå till hans bil ( jag hadde fortfarande inga handbojor) han sa att jag skulle hoppa in i hans bil vilket var en svart sivil bil han stängde dörren efter jag hoppat in men han låste aldrig fordonet. han åkte till fängelset för att leda mig in i fängelset. när vi kommer fram så väljer han att hoppa ur fordonet. då hoppade jag också ut. han uppfattade att han hade satt handbojor på mig men det hade han inte. sen så började jag gå mot fängelset för att jag visste ju att jag skulle in dit. jag trodde att han skulle gå efter mig vilket gjorde att jag fortsatte gå. han sa ingenting om att jag skulle stanna. jag han inte ta så många steg innan han skrev i chatten att han skulle banna mig. jag fattade inte varför. sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig bann eftersom att han missförstod hela händelsen. jag tycker att istället för att bli insta bannad så kan man varna förs eller göra det klart vad man gjort för fel eller skriva i ooc ingame för då skulle jag fattat och kunna svara på det istället för att bli bannad på direkten för visste inte vad jag gjort för fel, för att bli bannad på direkten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad av något sånt här tidigare. det här är första gången. Men om en av mina tidigare bans så följde jag nämligen efter ungefär efter 4 ambulanser i rad som skulle åka någonstans. Sen kom det en korsning och då blev jag i mitten av dem bilarna och det var dumt eftersom jag visste inte att det var någonting att bli bannad över men nu vet jag det eftersom det aldrig har hänt mig nu efter den situationen. Han tutade på mig att jag skulle flytta men jag förstod inte det först sen efter jag fattade och skulle precis åka iväg så blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså vet inte riktigt i början innan jag blev tagen av polisen så skulle jag nog inte kunnat göra något bättre för råka klicka på "R". men efteråt så borde jag bara tagit de lungt och lyssnat på polisen för att göra det till en bättre RP scenario från polisen och min sida. så skulle jag nog kanske kunnat prata med han och skriva det jag inte kunde säga i OOC.

Har du lärt dig någonting efter din ban? efter denna ban så har jag lärt mig att inte springa ifrån polisen och stanna och prata med dom. och att lyda dom. sen så ska jag också ta bort binden R på att slå så jag inte kan göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka