Nekad quep1x | Ban överklagan [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vivalla1/

Ditt Hex-ID: 110000144450e2a

Vad är din discord tagg? vivalla123#0123

Vem var det som bannade dig? Kasper på både Discord och ingame.

Hur lång tid var din ban? permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Bannad från Discord Jag ber om ursäkt om saknar unive, jag hoppas på allt jag äger att jag får en till chans jag ber er det kommer aldrig i hela mitt liv hända igen kan jag lova er.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade en väldigt dålig attityd mot en vän som var en tjej.Orden var väldigt fula och självklart så ska man inte säga sånt, men jag var arg och måste iallafall kunna hålla mig för att lägga sådana ord. Men det är väldigt svår för mig när jag har ADHD. Jag sa ganska dryga saker som folk tolkade på helt andra sätt. Jag sa det in game men folk trodde att jag menade att jag skulle säga så till vännen i verkligheten. Vissa tjejer blir lätt sårade när det händer något sånt. Jag har all respekt mot min vän som jag sa det till och sa Under den tiden så var jag väldigt upprörd och kände att folk bara ville hetsa upp mig och då kände jag att jag brann till och ville gå emot alla som försökte hetsa upp mig. Så jag snackade ingame med en vän medans jag var inne i en stör ej så det kom ut väldigt många ord från mig som jag självklart inte menade. Under den perioden så var jag väldigt upphetsad. Direkt efter jag sa det till henne ingame så sa jag förlåt menade inte med det. Men vissa blev upprörda. både ingame och i discord för att jag pratade där men hade öppen mikrofon för hade ett scenario så pratade jag utan att klicka in “push to talk” så hon störde sig men sa inget och gick in i Stör ej där vi satt och sa “vad säger du” då alla sa det med. Så tänkte att jag skulle förklara mig men gick inte eftersom det var väldigt många som var där och skrek osv. Jag blev upprörd då och fick inte säga mina ord som jag borde har rätten att säga för att de skulle förstå att jag inte menade det, och det kom bara från munnen. Mina vänner sa då kom till En tom stör ej så de skulle lugna ner mig. Så jag och vissa som var där gick in i en annan kanal och försökte lugna ner mig. Det lyckades dom inte med eftersom jag har ett problem att jag blir upphetsad snabbt. De gjorde allt för att lugna ner mig eftersom jag skulle kunna gjort värre saker men som tur hämtade dom en från staff teamet som snackade. Men kändes som han hoppade på mig under den tiden. För att jag sa olika grova saker till vännen. Sedan så var det väldigt många som snackade också och som sagt jag lugnade inte ner mig under den tiden och fick alla på mig eftersom det var väldigt många där som sa att jag gjorde fel under hela tiden så dampade och la allt på staffen istället för att vara lugn och ta en diskussion med bara staffen men som sagt det var ungefär 15 personer vissa man känner och vissa man inte vet. Detta gjorde jag fel till Kasper sa till han att han var en hora och det var väldigt fel. Jag har väldigt mycket respekt för allt och alla. men under detta moment så fick jag lite psykoser och dampade på alla. därför tror jag jag fick ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en väldigt dålig attityd mot en vän som var en tjej. Orden var väldigt fula och självklart så ska man inte säga sånt, men jag var arg och måste iallafall kunna hålla mig för att lägga sådana ord. Men det är väldigt svårt för mig när jag har ADHD. Jag sa ganska dryga saker som folk tolkade på helt andra sätt. Jag sa det in game men folk trodde att jag menade att jag skulle säga så till vännen i verkligheten. Jag har all respekt mot min vän som jag sa det till och under den tiden så var jag väldigt upprörd och kände att folk bara ville hetsa upp mig och då kände jag att jag brann till och ville gå emot alla som försökte hetsa upp mig. Så jag snackade ingame med en vän medans jag var inne i en stör ej så det kom ut väldigt många ord från mig som jag självklart inte menade. Under den perioden så var jag väldigt upphetsad. Direkt efter jag sa det till henne ingame så sa jag förlåt menade inte med det. Men vissa blev upprörda. både ingame och i discord för att jag pratade där men hade öppen mikrofon för hade ett scenario så pratade jag utan att klicka in “push to talk” så hon störde sig men sa inget och gick in i Stör ej där vi satt och sa “vad säger du” då alla sa det med. Så tänkte att jag skulle förklara mig men gick inte eftersom det var väldigt många som var där och skrek osv. Jag blev upprörd då och fick inte chansen att förklara mig själv. Efteråt så lugnade mina vänner ner mig i en röst kanal men det gick inte så bra då jag har ett ganska kort stubin och har lite problem. De lyckades få in en staff medl em och vi diskuterade problemet. Det kändes som om han var väldigt mot mig, men var ganska förståeligt då vissa saker misstolkades under denna period. Många gick mot mig och jag kände mig inte trygg. Jag råkade kalla staffen för hora och jag märkte direkt att det var fel av mig. Nu gått en och en halv vecka sen det hände och jag har bestämt mig att verkligen ta tag i det jag gjorde och gå till rätta med det det är därför jag gör dem hära ban överklagan för unive är en del av mig som tar mycket det är det ända jag spelade om dagarna och hade det roligt med folk ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde och hoppad ni kan ge mig en chans till då jag kommer ta den chansen jätte allvarligt och se till att det aldrig kommer hända igen kan jag lova er. Jag saknar att sitta i Stör Ej och snacka med vänner som jag verkligen hade kul med under tiden jag satt och spela. vill sitta och spela fiveM och bli kriminell missade min intervju när jag fick denna bann. men det är lugnt och det var mitt fel. så får göra en ny ansökan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban där jag gjorde väldigt mycket fel och uttryckte mig på fel sätt. Jag bröt en regel mot att acceptera och respektera staff teamet. sedan att jag sa väldigt felaktiga ord som bara kom ut från munnen. Som jag ångrar verkligen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då frågade jag om han ville byta min bugatti veyron mot hans bugatti diva och frågade om jag fick köpa den för 4 millar för jag hade inte mer och jag var jobbig för honom och förstörde hans affärer för att jag ville få min såld också och jag stod bredvid med min och jag sa vill någon köpa min bugatti veyron men han hörde nog fel och trodde jag sa divo och så fick jag bann för lall.
första gången jag blev bannad så var det för att jag sa att han blev säkert bannad då det var en kille som rdmade in game. andra gången så åkte jag upp med en bil på mount chilliad. en annan gång blev jag bannad när jag skapade en ny karaktär och sedan så snackade jag med min kompis på discord och han sa att han kunde komma till sjukhuset där jag var jag hade en mobil btw då kom han och jag hoppade in i hans bil och då fick jag ban. en annan gång så plockade jag och mina kompisar vallmo sedan så blev en av mina kompisar rånad och jag visste inte att man behövde krim roll för att råna folk så jag köpte en colt av en kille och tog tillbaka valmonarna och när vi hade pistol riktad mot hans huvud så as garvade han och gav oss 1 vallmo (fear rp) så då döda vi han för att han typ lallade. och då fick jag ban för krim utan krim roll. då hade jag krim och gjorde ett misstag så får ta konsekvenserna. Har också fått vissa felaktiga banns. Men denna är den som jag mest är besviken på mig själv för att det hände så.
Sen väldigt många felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag backade i tiden så skulle jag bara kunna mutat folket som irriterade mig. Hade också kunnat tänka på orden som slängdes ut från min mun, om jag inte hade sagt något sånt så skulle jag faktiskt nu haft väldigt kul vid piren med vänner. Men ber verkligen om ursäkt och vill gärna att få en unban. Men jag är väldigt medveten om att jag sa fula saker som ledde till detta. Hade liksom kunnat bröstat bannen och kanske struntat vara så respektlös och skrivit till henne och förklarat. som var väldigt dumt som jag ångrar väldigt mycket även fast jag sagt förlåt till henne och att jag verkligen inte mena det. vet faktiskt inte vad jag tänkte med. Kasper ber verkligen mycket om ursäkt till dig med eftersom jag förstörde lite med orden. Menar absolut inte något mot dig men jag var väldigt upprörd och att folk trodde jag menade orden var ganska skumt. Eftersom det var mina vänner och trodde att de kunde lite mer om mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte mer säga sånt och om jag är irriterad så mutar jag min mick och går ut och tar lite luft. och detta kommer aldrig mer ske eftersom det var väldigt onödigt av folket inne och mest av mig för det jag sa. jag ber verkligen om ursäkt om saknar unive, jag hoppas med allt jag ger att jag får en till chans jag ber er det kommer aldrig i hela mitt liv hända igen kan jag lova er. , vill tillägga att jag har tänkt på vad jag gjort i nästan 2 veckor och bestämt nu att ta tag i det. lärt mig väldigt mycke om staff disrespect och att hur man beter sig mot andra i dc och allmänt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka