Accepterad Quenix | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VOID

Aktiv Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198420392992/

Ditt Hex-ID: 11000011b6cfc20

Vad är din discord tagg? VOID#0420

Vem var det som bannade dig? ~QT

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem fått en videoklipp när någon klickar U och skriver /me Avsvimmad, som jag förstog det så ska man inte göra så och dem gjorde detta för att inte bli rånade, jag bad dem hålla upp händerna så vi kunde ta personen till sjukhuset efter vi hade kollat puls, detta är absolut inte sunt förnuft ifall man kan göra så när man blir rånad, för man kan knappt råna personen eller ta dem till sjukhuset, helt ofattbart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget hände jag va knappt o spelade vaknde idag och såg detta ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är felaktigt för det är inte sunt förnuft att en person svimmar och man inte kan ta dem till sjukhuset, sen att jag avsluta jobbet då personen varken svara något var helt logisk då vi hade kidnappat personen och det logiska var att döda personen då dem ändå höll på o dö.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft en felaktig avstänging som jag fick vänta 5 timmar på av tuggummi men det var som sagt fel och det löste sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara åkt därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaa, bara lämna personer ifall dem svimmar då man inte kan hjälpa dem till sjukhuset o d fanns ingen ammbulans eller polis i tjänst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja klart och tydligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka