Inaktuell Quenix | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

VOID

Aktiv Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar Omar

Vad heter du på discord? VOID#0420

Ange ditt födelsedatum 28 April 1998

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Mån-sön 12:00 - 04:00
Sjukskriven, därför dessa tider ovan, tillgänlig hela tiden under dessa tider

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Anledningen till att jag söker att vara Trainee är för att jag har snackat med staff, kodare behövs och flera staff medlemmar behövs, jag kan koda i lua och edita olika scripts/skapa nya scripts. Hjälper absolut till med att övervaka servern dem tider som jag är tillgänglig samt hjälpa till att koda i lua när det behövs om inte alltid. Vill jätte gärna utveckla denna server, ser mycket brist i rp och detta är anledningen till att jag söker för att kunna ha en chans att förbättra rp nivån inom servern.

Tycker verkligen om servern, just därför vill jag jätte gärna hjälpa till att utöka servern och få den att vara en av topp RP servrarna inom FiveM

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Kodning i LUA, Moderator/admin/discord-mod, överseende över server, chatt och forum. Kan jobba i alla dessa kategorier, flera samtidigt om det krävs.

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat på unive i snart 5 dagar men har spelat fiveM och Roleplay ett långt tag så har ändå en pass bra erfarenhet.

Har du några tidigare erfarenheter? Ägt egen server på MTA och kodad om hela servern, dayz mod(Zombies) På MTA(Multi Theft Auto, A.K.A San andreas multiplayer) Har god förståelse för fivem Library och lär mig ganska snabbt.

Har haft egen FiveM Server som jag byggt och lämnat dock utan spelare, så har även erfarenhet inom den branschen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Är ganska van med staff kommandon, då jag har erfarenhet inom ägarskap och administratör.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Som sagt, helt ok kunskaper i lua samt staff relaterade problem, tillgänglig mestadels av dagarna alla dagar i veckan.

Tillbaka