Accepterad QueenTiki | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2,409
Reaction score
37
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198860405560/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tiina

Vad är ditt discord namn? QueenTiki#3097

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 1986

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Jenni Tossilainen och är 20, hennes föräldrar flyttade till Sverige från Finland, så hon kan flytande finska och är typiskt finne med finska föräldrar. Hon har precis flyttat hemifrån och till stan, otroligt blyg och observerande tjej innan man lär känna henne. Hon är otroligt snäll och känner att hon vill testa sina vingar lite nu när hon flyttat hemifrån kan var lite crazy ibland men inom gränser. Hon älskar att gå o promenera men har planer på att ta körkort snart. Hon är glad själv för det mesta men när hon blir arg så kommer det finska temperamentet fram. Hon har pluggat teoretiskt gymnasium och just nu arbetssökande reporter. Hon har gått en intensiv utb. och är utbildad undersköterska också, så hon kommer söka jobb inom vården för hon är duktig i det hon gör och älskar hjälpa folk. Och känner att inom vården träffar man otroligt intressanta individer.

Varför ska just du bli whitelistad? Tror nog att jag kommer bidra mycket till servern och unive är den jag fastnat för. Sen jag gick in har jag spelat varje dag och nu e man på dag 4-5, hade hört mycket om eran server att det är dogshit. Men har efter 4-5 dagar på servern fått heeelt annan bild hur det är egentligen och det är bara positivt. I framtiden kommer jag nog våga streama på twitch mina RP sessioner från eran server.. Jag vill utforska servern mera. Vill utvecklas i min karaktär och RP och nyfiken på det nya liksom.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har hört att som whitelistad får bättre chanser på att få bra jobb och jag har tiden och vara aktiv varje dag på servern och dc

Hur hittade du Unive? Via en vän som streamar på twitch och joinade hennes gäng, känner henne sen länge på twitch och här är jag också försöker bli whitelistad ;)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt med med folk lära känna nya människor och utveckla min karaktär o se vart det leder. Och utveckla min RP så det blir helt inom regelverket.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan server spelar på unive bara just nu.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top