Accepterad QueenTiki | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2,409
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Tiina

Vad heter du på discord? QueenTiki#3097

Ange ditt födelsedatum 25 November 1991

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? varje dag förmiddagar och kvällar o nätter mest kvällar o nätter....

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Känner att efter att varit på servern i över fem månader nu och varit servervakt också att jag vill göra mer för servern än det jag gör idag.. Jag har goda värderingar och bra koll på vad är ok inte okey att göra. Jag känner att vore nyttigt också för servern ha lite äldre också som Staff blir mer balanserande.. Det jag gillar på servern är just alla regler älskar regler det blir organiserat kaos ibland med det är organiserat liksom. Vill hjälpa att reglerna hålls och att få bra RP nivå på servern helt enkelt för det blir ju en del lallare på dom populäraste platserna.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja hjälpa till att förbättra RP på servern att den bli lite mer seriösare och att inte lallas bor, utan man ska tänka lite hur skulle t.ex man bete sig på en begravning m.m. Skulle nog specca rätt bra mycket speciellt på platser jag själv märkt att det kan vara lite lalligt och nytt folk kommer in och inte riktigt vet reglerna.. Hjälpa när folk gjort reports för märkt själv ibland att det tar lång tid att någon reagerar ibland på /help /report.

Hur länge har du spelat på Unive? snart över 5 månader och över 1700+ timmar på unive endast

Har du några tidigare erfarenheter? nej inte av Staff arbete men som servervakt och har vänner som är Staff och dom berättat och sett streams hur Staff har arbetat.. och att man ska ha klipp program så man kan klippa när man bannar m.m. Har själv varit i support ett par gånger o blivit bemött bra och det är a och o att man ska bete sig så man själv bli bemött själv när man kommer till support. Och att man är neutral mot alla partners och lyssnar på båda partnerna och att båda partner får säga sitt utan att den andra avbryter liksom att det blir en bra dialog liksom och kollar klipp m.m. sen tar beslut i ärendet...

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Det jag fått fram och letat fram är en massa commands som man kan använda

/kick (id) (anledning) för att sparka någon från servern och kan användas som en varning.
/svban (id) (anledning) för att banna personen som gjort fel i 60 minuter.
/sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) För att banna personen i så lång tid som du skriver.
/sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att kunna ta bort någons ban.
/giveitem (id) (föremål) (antal) för att ge en spelare ett föremål.
/givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar men det ska jag inte göra utan någons större ranks tillstånd.
/dv för att kunna ta bort en bil.
/goto (id) för att gå till någon.
/who (id) för att kunna se om personen är Tex. Krim, medlem.
/freeze (id) för att kunna frysa en person så den ej kan röra sig
/unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen efter frysning
/clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory.
/toggleid för att kunna se någons id
/togglename vilket som är samma som /toggleid fast namn istället.
/noclip för att noclipa
/tpm för att kunna ta sig till sin markör.
/bring (id) för att kunna dra en person.
/spec (id) för att kunna specca någon
/setjob (id) (jobb) (rang) för att kunna ge någon ett jobb.
/announce för att kunna skriva ett viktigt meddelande till alla
/sqlsearch (steamnamn tror jag) för att kunna ta reda på någons hex-id
/sqlbanoffline [permid] [Dagar] [Anledning]
/addkey (namn) spawnar in nyckel
/skin /id) Ger skin
/revive (id) återupplivar person
/setjob (id) (jobb-namn) (rang) Ger personen jobbet ingame t.ex polis.
/ooc-skriver i OOC chatten
/sv- skriver i servervakt chatten
/sc- skriver i staff chatten

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag har kid´s o Hushåll också.. så ibland lite off ett par timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka