Antagen Queen0121 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Queen0121

Icke Medlem
Meddelanden
357
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? kristina

Vad heter du på discord? queen_0121

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2001

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Känner att jag kan passa bra in jag är pratglad och engagerad i att hjälpa till och skapa en positiv omgivning.
Jag har erfarenhet inom bemötande och kommunikationsfärdigheter, jag är en social person som gärna bygger relatiner och hjälper till och finns där vid frågor.
jag ansöker för jag har engagemanget och bemötandet en MA kanske skulle behöva

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tänker inte sitta och smöra för att bli antagen.
Men mina avtryck är väl att jag är social, engagerad, trevlig och hjälpsam.
jag är proffsig inom mitt bemötande och jag möter alla med öppna armar. jag är noggrann och vill bidra med gemenskap och bygga upp ett bättre Community

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med respekt, vänlighet, öppenhet och känsla. att inte anta något i förväg att man är öppen sinnad från start känner in personen och ger personen den tid och plats den behöver.
man behöver ha tålamod och inte stressa var o en i vårat samhälle är olika. ibland kan de kännas lite utmattande och det är väl då man ser det riktiga engagemanget för att hjälpa till.
om man visar respekt och empati känner personen sig mer uppmärksammad och slappnar av lite själv och gemenskapen blir större

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill väl se att medlemmar känner sig värdefulla och bli inspirerade av andra på servern.
att miljön på unive är trevlig och mysig där alla känner att dom är välkomna och även ge alla en chans att bli hörda.
att man på något sätt får medlemmarna att känna stolthet och ära över att vara en del av något större.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? ett krav på socialitet och positivet. detta då jag anser det är grundläggande krav och alla bör klara av detta.
Att man är mogen och inte lallar eller är på servern bara för att utan att man ser de som något lite större

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Forum och eller intervjuer

Hur ser din aktivitetet ut? Veckor olika. Jobbar olika tider varje dag men aktiv mellan 9-12 sen 19-23 typ iaf de jag är helt stabil på i nu läget

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Varit helper tidigare

+rep mogen och är värd att vara MA, en person som man kan diskutera med och ser från båda parter sidor! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka