Accepterad quaziv | Medlem ansökning [1DrTimE1] (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

quaziv

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Lovén

Vad är ditt discord namn? arre_the_man

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Berg 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark ledare rak

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam växte upp i ett trångt lägenhetskomplex med sin ensamstående mamma och två yngre syskon. Fadern lämnade familjen när Liam var sju, efter år av alkoholmissbruk och våldsamma utbrott. Ansvar föll tidigt på Liam – han blev den som lagade mat, hämtade syskonen från skolan, och försökte dölja räkningarna som låg obetalda på köksbordet. Skolan blev aldrig en trygg plats. Liam kämpade med koncentrationen och bar på en ständig oro för hur det såg ut hemma. Han hamnade ofta i bråk, inte för att han ville – utan för att han inte visste något annat sätt att försvara sig på. Lärare såg honom som problembarn, men få tog sig tid att förstå varför. När han var 15 hamnade han tillfälligt i ett HVB-hem efter att socialtjänsten ingripit, men han rymde därifrån efter några veckor. Det var på gatan han träffade Alex, en äldre kille som blev något av en mentor för honom. Genom honom lärde sig Liam både de mörka sidorna av livet – småbrott, skuld, misstro – men också vikten av lojalitet och överlevnadsinstinkt. När Liam var 18 dog hans mamma plötsligt i en överdos. Han blev då den juridiska vårdnadshavaren för sina två småsyskon. Nu så planerar Liam på att gå med i gatorna för att känna cash

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra Krim rp med riktigt bra scenarion samt realistisk rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna förlora i ett scenario för att göra det bra. Och att man inte alltid ska spela för sin fördel utan att man skal kunna spela för att det ska bli ett bra scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag o det var en c log när jag inte alls tänkte. Men nu så blir det ändring! Jag har även lärt mig att detta är helt oacceptabelt och kommer inte hända igen!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM RDM powergaming metagaming social rp sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös rpare så tveka inte att acceptera!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka