Nekad quaziv | Ansökan till Servervakt [EMINSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

quaziv

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Stenen12

Vad är ditt Hex:ID 76561199696985133

Ange ditt födelsedatum 17 Maj 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är rätt så aktiv men då jag har träning på Måndag, onsdag, torsdag och match på helgen. På måndagen och på onsdagen så är träningen 1 timma lång och på torsdagen så är den 2 timmar. Jag försöker förstås vara inne så mycket som jag kan. Jag har ochså läxor som jag behöver göra och en skola som skall skötas

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jUo0aKn34K_7hmiAN?invite=cr-MSx0UUksMjM4MDU5NTI1

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en server vakt håller ordningen på servern och vaktar det som händer om någon tex bryter en regel. Dom kan tex kicka någon om dom bryter en regel eller om någon inte kan bete sig. Man ska ochså se till att ordningen är bra på servern. Men man rpar som vanligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill hålla servern clean från folk som bryter mot regler och lallar runt. Men ochså för att hålla Unive vid liv och fortfarande aktiv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. server vakt ock hur kan det abusas: Som kurrupt server vakt så kan det tex vara att man kickar folk som man inte gillar irl tex men ochså att man abusar det, abuse på server vakt kan tex vara om jag är jagad så kan det vara att jag kickar dom för att dom inte ska vara efter mig tex.

Nekad.

Anledning: Inget giltigt Hex:ID (kunde inte hittas).

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka