Accepterad Quantum | Medlem ansökning [kanelstangen_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynx

Icke Medlem
Meddelanden
891
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Blend

Vad är ditt discord namn? thereallynx2024

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander berg 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Alexander Berg. Alexander hade en tuff uppväxt då hans pappa ofta var under influensen utav alkohol och ofta då slog Alexander vilket gav honom en otroligt svår uppväxt i skolan med betyg och vänner. Alexanders dröm har under hela hans liv varit att bli en polis som hjälper samhället från folk som hans far. Därför när Alexande växte upp pluggade han vidare till polis o ska nu sedan ansöka som polis på Unive Staden. Han kommer vara mycket med sin bror också och hänga med honom. eftersom båda de 2 är poliser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med hög rp och få lite spelare till unive. Samt kommer även bidra med social rp och så fler får samma rp som jag har. Jag kommer även göra så andra har högre rp när de rpar med mig. Och kommer bidra med rolig rp också. Sen kommer jag självklart spela med suntförnuft.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska kunna förlora ett scenario ifall du nu förlorar inte hoppa support och klaga på minsta lilla som EX: hoppa support efter du förlorat ett scenario. Och att du ska låta andra folk göra saker med dig som inehåller suntförfnuft.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nja inte riktigt något stort, hände en gång att jag blev arg mot en staff, har sedan dess lärt mig utav detta o vet att detta inte ska hända igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, VDM, Metagaming, RDM, Powergaming osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka