Nekad QSANBANMANKANIPAM | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QSANBANMANKANIPAM

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? yasir

Vad är ditt discord namn? Yahharen / lster

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Allting började när Henrik växte upp i Tensta. Henrik är född 1999. Han har tidigare arbetat inom flera olika yrken, såsom inom Polisen, Ambulanskåren, samt som sopgubbe. Han besitter en betydande erfarenhet inom olika arbetsområden, vilken han kan föra med sig till denna stad och kombinera dem för att nå en nivå som kanske aldrig tidigare skådats. Henrik föredrar att snabbt få saker gjorda och kan avbryta det han håller på med för att exempelvis färdigställa något på bilen, som han länge behövt reparera. Han har även ett stort intresse för att handla med föremål som han köper på Blocket och förbättrar dem innan han säljer dem vidare till ett högre pris och går med vinst. Henrik har också ett intresse för design och strävar alltid efter att ha det senaste, som när en ny telefon lanseras - han vill alltid ha den senaste modellen och kan till och med spendera sina sista pengar på det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med många välutvecklade scenarier på servern. Dessutom kommer jag att bidra med högkvalitativt RP och socialt RP. Jag kommer även att bidra med olika underhållande scenarier, eftersom jag är en unik person och alltid är positiv. Jag kommer att sträva efter att bli en del av personalen som servervakt och arbeta för att förhindra regelbrott och störande beteende på servern, samtidigt som jag strävar efter att höja RP-nivån så mycket som möjligt. Jag kommer också att presentera scenarier där motparten har en chans att delta, vilket är viktigt för att skapa en balanserad upplevelse och undvika att endast spela för sig själv. Dessutom kommer jag att bidra med flera scenarier där jag hjälper nya individer i staden med deras problem och behov.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att sträva efter motpartens seger i ett scenario är av yttersta vikt för att skapa ett välutvecklat scenario där båda parter har möjlighet att vinna. För att uppnå motpartens seger i ett scenario bör man inte enbart fokusera på makt och pengar, utan även inkludera Social RP där båda deltagarna har chansen att lyckas. Ett exempel på att sträva efter motpartens seger i ett scenario är om man utför ett bankrån. Istället för att använda en snabb importbil som gör att man enkelt undkommer polisen på ett ögonblick, bör man välja att köra en vanlig bil för att ge polisen en möjlighet att vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har bekantat mig med reglerna och är medveten om att jag kommer att följa dem strikt. Några exempel på regler som jag är medveten om och kommer att efterleva är VDM (Vehicle Death Match), RDM (Random Deathmatch) och att fuska för att få oegentlig fördel är även något jag ser som väldigt viktigt att undvika. Att fuska förstör upplevelsen för andra och är en oacceptabel handling enligt reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, efter att ha spenderat tid på olika servrar inom FiveM, anser jag att jag har förvärvat en betydande mängd erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning:
Du är just nu bannad in game

Du får ansöka igen när du är unbannad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka