Nekad QSANBANMANKANIPAM | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QSANBANMANKANIPAM

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071573066/

Ditt Hex-ID: steam:1100001423d344a

Vad är din discord tagg? Yahharen

Vem var det som bannade dig? master 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen bannade mig för fake krim efter som vad jag fått veta är att jag haft kniv emojin bredvid mitt steam namn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade nyss spelat med mina vänner ett skräck spel efter det gick jag in på unive och rpade lite jag satt i en bil med några personer och pratade lite vid motorvägen nära piren men så fort jag pratar så blev jag bannad för fake krim. jag fattade inget först så försökte hoppa support men såg att jag vart banand ur dcn så jag fick leta efter staffs som hade öppet pm för att fråga men ingen kunde jag skriva till amitt medelande blev rött och medelandet gick inte igenom. så jag skriver till min vän som spelar på unive och frågade han om vad jag kunnat gjort och han frågade mig om jag kunde sicka min steam länk så jag sickade och sen sa han till mig att jag hade en emoji som symboliserar krim tydligen jag fattade då och skrev till några staffs igen men medelandet gick inte igenom så jag gjorde en över klagan men den blev nekad jag har nu berättat allt och vet inte vad mer jag kan säga visste ingenting jag ber om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar varför jag e bannad men inte hur ni bannade mig att skriva en pm hade varit bättre för mig eller ett staff samtal jag visste inte sorry jag tycker bara att hur jag blev bannad var jätte confusing fick inget svar för varför jag blev bannad bara en bann och kunde inte heller skriva till staffsen varför jag blev bannad jag fattar att man ska hålla koll på alla regler men hittar inte en regel om fake krim jag vet inte om det bara är jag som är trög men hittar inget jag visste bara inte ber om ursäkt. jag tycker att master 320 gjorde rätt han äger ju servern men att skriva en /m in game hade varit bättre så jag vet vad som händer och vad jag gjort för fel. jag har nu berättat hela min sida finns inget mer jag kan säga än att jag inte visste och har nu lärt mig av det och kommer aldrig göra saker som jag ej vet är tillåtet. syftet var aldrig att ha en fake krim. och om emojin på namnet inte är varför jag är bannad kan jag snälla få veta vad har inte fått någon info från en staff bara en vän och vet ej till 100 % om det är det jag är bannad för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har lärt mig av alla mina dumma beslut förr. jag har lärt mig och betet mig på ett moget sätt så att jag inte målar upp mig som en problem spelare och istället ha kul och rpa och haft nya bra rp scenarion jag har alltid försökt förbättra mig efter en ban förr var jag en iriterande liten unge men har växt ifrån det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tycket att båda parten kunde gjort annorluna. att jag aldrig hade satt en emoji på namnet hade inget av detta hänt att jag sitter här och gör en banöverklagan är inte något jag är stolt över. om jag hade fått ett pm på dc eller ig och berättat för mig att man inte få hade inget av detta händ med. men vet att de mittansvar jag vet att om jag gör fel så är det konserkvenser men visste inget om emojis på namn var bann jag vill bara spela på servern och ha roligt rpa och chilla med grabbarna vid bilfirman att jag vill är att spela på servern förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag fattar varför jag e bannad vill bara ha en chans och spela igen efter detta och har fattat och lärt mig allt efter denna ban har varit bannad nu i kanske 1- 2 månader eller mer kommer faktist inte efter servern slutade jag med fivem tills jag kom tillbaka till servern för att jag vet att ingen server slår denna och att jag inte vill byta server när jag vet att jag inte menat att ha någon fake krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka