QSANBANMANKANIPAM
Icke Medlem
- Meddelanden
- 127
- Reaction score
- 0
Ban-referens
xfztmt — FiveM, Permanent
Anledning: undanhåller fuskare
Bannad av: .Fille_
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag vet faktiskt inte riktigt vad som hände jag var afk i en dc där jag och min vän skulle göra kläder för ped på en server jag blivit invitad till jag satt först och ringde honom privat sen skickade han en dc utan att svara så jag joinade där han satt med flera andra personer jag satt bara och pratade med honom min bror hade nyligen fått barn så min mamma bad mig följa med och hälsa på honom jag åkte dit snabbt men var kvar i dc hemma eftersom jag tänkte komma tillbaka direkt när jag kom hem såg jag att jag blivit bannad för att undanhålla fuskare efteråt fick jag veta att några i den dcn tydligen fuskade men jag visste verkligen ingenting om det jag var bara där för att prata med min vän
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar ansvar för att jag hamnade i den situationen och jag fattar att det kan se fel ut men jag visste helt ärligt inte att de andra höll på med fusk jag satt bara där för att snacka med min vän hade jag vetat vad som pågick hade jag lämnat direkt
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att tänka mer på vilka jag sitter med även om jag själv inte gör något fel och om något känns konstigt eller om jag inte vet vad folk håller på med så lämnar jag direkt nästa gång så det inte blir missförstånd
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag inte hade någon tanke på att göra fel eller skydda någon jag var bara där för att prata med en vän och nu fattar jag hur viktigt det är att tänka på vilka man sitter med det kommer inte hända igen och jag vill bara kunna spela normalt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja